← Zpět na přehled

Detail hovoru

ID: 1763134018640:ccxmlSession_80378140

Základní informace

Datum a čas
Pá 14.11.2025 16:26
Směr hovoru
příchozí
Volající → Volaný
+420608466937 → +420225354977
Připojené číslo
215
Agent
Demeter Zsila (215)
Jazyk
cs
Délka hovoru
02:18
Celkový čas
03:04
hiff SV
Nahrávka:

Hodnocení hovoru

Pro tento hovor zatím není uložené hodnocení.

Transkripce

[00:01] Dobrý den, České pojištění, smluvní partner pojištění SVU, telefonu Demeter Žile, jak vám mohu poradit?
[00:06] Čarka Galen, dobrý den, já chci sezat na pojistku manžela, jestli se dá zrušit.
[00:11] Ano.
[00:12] Za komplexní zdravotní pojištění cizince.
[00:14] Děkuji moc krát. Máte možnost sdělit, prosím, číslo pojistné smluvy?
[00:19] To zkusíme hledat.
[00:20] Předešte mi chvilku, já se podívám. Ano, vidíš.
[00:21] Uhum.
[00:22] Zdelečku.
[00:23] 440.
[00:32] Ano.
[00:34] 429.
[00:39] Ano.
[00:43] 483.27.
[00:45] Děkuji moc krát.
[00:48] Tak v našem systému vidím, je to komplexní zdravotní pojištění na jméno Steven Leonard...
[00:54] Karl Galen.
[00:55] Karl Galen.
[00:56] Karl Galen a je to od 6. srpna do příštího roku do srpna, ale on se manžel nebude jezdit, protože máme zamítnost na její přechodný pobyt, takže se vůbec nepřijede.
[01:08] Rozumím.
[01:10] Dobře, v tom případě začneme všechno, můžeme zeslát na e-mail, který je uveden ve smluvě, je to...
[01:15] I tam to xdd.
[01:16] Ano.
[01:16] Ano.
[01:16] Ano.
[01:16] Ano, to je 31, ano, to je na mě e-mail a bankový spojení vám taky může dát, protože ta karta, kterou jsme platili, už neexistuje.
[01:23] Ano, ano, bude potřeba tam jenom vyplnit tu formulář, nebo žádost, tu ukončení smluvy a všechno potřebné zašleme do mailu.
[01:31] Tak bym tam pošleta, já to udělám příští týden, ano.
[01:34] Dobře, hm, dobře, tak ho prosím očekávajte na e-mail.
[01:38] Ano, tam ani vlastně vidíte, že neproběhlo ani žádné plnění, že jsme nic nepotřebovali a tak.
[01:43] Dobře, tak vzrštíme vám všechno potřebné k tomu ukončení a pak poprosím jenom odpovědět na e-mail.
[01:48] Ano, a samozřejmě chápeme, že to bude poníženou od částku, protože už to nějaký měsíc běží.
[01:53] Přesně tak, bude tam ten stornopoplátek, bohužel, ale tu přesnou částku pak to vyřizuje pouze to centrální oddělení.
[02:02] Takže zatím vám prostě i nemohu ani slibit, prostě která částka bude vracena.
[02:08] Dobře, i tak vám děkuji moc krám, mějte se hezky.
[02:12] A ráda se stávám, přeji vám krásný den, vám taky přeji, krásný víkend, na shledanou.