[00:00] České pojištění, Anže Beko, telefonu, dobrý den. [00:02] Švárka Galen, dobrý den, já mám prozbyčku, jestli se můžete ohlednit pojistky, co jsem utavírala pro manžela. [00:08] A o jaký typ pojištění se jedná? [00:11] Pojištění komplexní cizinci. [00:14] A od jaké pojišťovny? [00:17] Ježišmarja, počkejte, já se podívám, momentík, jo. [00:21] Já to tam poznám. [00:28] Jo, SV pojišťovna. [00:31] Ano, a co k tomu potřebujete vědět? [00:35] K tý pojistce se je možný zrušit, protože manžel sem nebude jezdit vůbec. [00:40] Tak já vám dám kontakt na kolegy, kteří se specializují na tento typ pojištění, takže jestli si poznamenáte... [00:50] Nemůžu si poznamenat, nemám tušku papíru v sebe. [00:53] Takže mám zkusit volat jako SV pojišťovnu, jo, nebo kam mám volat. [00:58] No, já bych... Máme na to tady prostě speciální linku, no. [01:03] Vy teďkon voláte na čísla 225354. [01:08] Eee, 999, je to tak? [01:12] Ne, já volám normálně číslo toho. Počkejte. [01:15] 841-3333. [01:19] Aha, tak číslo by bylo 225354-977, je to. [01:29] Tak to jsou řezalovatů, dobře. [01:32] Jo, 225354-977 je speciální linka pro pojištění cizinců pojišťovny SV. [01:41] Dobře, moc rád, děkuji. [01:44] Zdajte se s tolou. [01:45] Zdajte se. [01:47] No sniženou.