[00:00] Dobrý den, Michal Boryánek u telefonu. [00:02] Paní Tvořáková? [00:03] Ano, ano, majdo, pojď zpátky, pojď. [00:06] No, povídajte. [00:07] Dobrý den, já vám volám. [00:08] Dobrý den, vy jste k nám opakovaně zadala znovu [00:10] řádost o kalkulaci na úrazové pojištění. [00:12] Volám jenom, zda u nás potřebujete pojištět [00:15] úrazově nějak nově, nebo pojištěná jste, [00:17] chcete k nám přijít odinu? [00:18] Takhle, já jsem to vyplňovala za svojí mámu, [00:22] popravdě. Já jsem zaměstnenec [00:24] všeobecné závodní pojišťovny. [00:26] My jsme zpouštěli, já jsem zjišťovala, [00:28] že mám 50% slevu u vás na ten trojlístek [00:30] a moje máma by právě měla zájem [00:33] o pojištění, [00:35] když oma rodí, [00:37] tak vlastně [00:38] jakoby to dení očkodní. [00:39] Ale já mám prozbičku, když vás mám na telefonu. [00:43] Moje máma marodí, [00:44] nebo marodí. Má, co máš? [00:47] Má něco jako [00:51] krona. Já chci vědět [00:53] jenom, jestli by se to pak [00:54] na to stahovala výluka, [00:57] kdyby náhodou s tím marodila. [00:58] Když bude s tímhle na to nemocenské, tak je to [01:01] ve výlukách a není to vypláceno. [01:03] Není to vypláceno. [01:05] Je to tak, no. [01:05] Protože právě se bojí, kdyby šla zase marodit, [01:09] protože tenkrát s tím marodila dlouho, [01:11] tak já jsem právě říkala, že vlastně [01:12] jsme měli teď končkolení na ten trojlístek, [01:15] že bych to zkusila, jakoby co to stojí, [01:17] ale právě jsem říkala, že nevím, jestli to nebude ve výlukách. [01:19] Je to tam, bohužel. [01:21] Bude to tam. [01:22] To pojiští, mělo se přijmout, ale všechno, co si je s tím spojené [01:26] a bude kvůli tomu na to nemocenské, [01:27] tak je to výluka, no. [01:29] Je to výluka. Super, dobrý, tak my to rozmyslíme [01:31] a já bych se kdyžtak pak přes [01:33] infolinku nebo přes nás pak nějak [01:35] kdyžtak spojila. [01:36] Jestli že tam máte tu 50%, [01:39] to my tady na centrále toho trojlístku [01:41] neumíme udělat. [01:42] My jako trojlístek nesjedáváme, jako u nás, [01:45] takže já bych musela pak, [01:46] ale já bych někam na obchodní oddělení [01:49] nebo někam bych si spojila. [01:50] Znovu to můžete zadat a my vám to vyřídíme [01:54] v systému přímo [01:55] co 50% [01:56] Jo, jo, jo, dobře, dobře, tak jo, my to promyslíme. [02:00] Děkuju moc, toho nejde zase dovolat. [02:01] Děkuju, nashledanou.