← Zpět na přehled

Detail hovoru

ID: 1763131107614:ccxmlSession_80363843

Základní informace

Datum a čas
Pá 14.11.2025 15:38
Směr hovoru
odchozí
Volající → Volaný
205 → +420774975572
Připojené číslo
+420774975572
Agent
Andrii Portnov (205)
Jazyk
cs
Délka hovoru
07:10
Celkový čas
07:22
hiff
Nahrávka:

Hodnocení hovoru

Pro tento hovor zatím není uložené hodnocení.

Transkripce

[00:00] Dobrý den, telefonu Andriu Portón, pojíždám na Slavě.
[00:05] Já vám volám na základě kalkulace zdravotního pojištění,
[00:09] která proběhá na našich obojích stráncích.
[00:11] Volám správně?
[00:12] Jo, chtěl bych se zeptat, kolik stá na tři měsíce pojištění?
[00:17] Na tři měsíce, dobře, tak na to podíváme.
[00:22] Schráníte zdravotní pojištění pro sebe, nebo pro jinou osobu?
[00:24] Pro sebe, 20.
[00:28] V pohodu turistický pracovní, nebo jako student?
[00:35] Teď, no, prosím.
[00:37] Druh pobytu máte turistický, pracovní, nebo jako student?
[00:41] Ne.
[00:45] Přichodí pobyt, ale mám ho v Slovensku a přicházejí někde do Česka,
[00:51] chyluzí mě policajt, řekli, že měl bych mít tady taky pojištění.
[00:55] Rozumím vás.
[00:56] Dobře, a můžete mě hlaskovat vaši e-mailovou adresu?
[01:00] E-mail, abych vám poslal cenu na bytku na e-mail?
[01:03] Já?
[01:04] Dima?
[01:06] Dima?
[01:08] Ne, ne, ne.
[01:09] A Dima?
[01:13] D, Dima, ne Dima.
[01:15] Dobře, tak ještě jednou.
[01:17] D, Popovič.
[01:21] D, co dal?
[01:24] D, Popovič.
[01:25] Popovič, D, Popovič.
[01:29] Já.
[01:29] Popovič, nebo CH?
[01:32] CH.
[01:34] CH, D, Popovič, co dal?
[01:38] 580.
[01:39] 580.
[01:41] Zavináč, gemaltečko.
[01:47] D, Popovič, 580, zavináč, gemaltečko.
[01:55] Já.
[01:56] Dobře, tak já vám můžu nabít dva druhy zdravotního pojištění.
[02:01] První je to základní zdravotní pojištění,
[02:02] kde zahrnuto náklady pouze na první neodkladnou pomoc
[02:05] v případě náhleho nemocně nebo úrazu.
[02:07] A taky můžeme ono být na komplexním variantu zdravotního pojištění.
[02:11] Je tam krytě podobně jak ve veřejném zdravotním pojištění.
[02:17] Tam zahrnute náklady na preventivní prohlídky,
[02:19] hospitalizace nemocnic, jakutní stomatologie,
[02:21] lékařem při zepsání liky a tak dále.
[02:23] Zeptám se, v jakém druhu pojištění bych se měl zájem?
[02:30] Ještě jednou, prosím, já jsem vás neslyšel to poslední slovo.
[02:33] V jakém druhu pojištění bych se měl zájem?
[02:36] Chtěl bych se mít plnou peči na území České republiky,
[02:40] nebo stačí pouze základní zdravotní pojištění
[02:43] z první, kde je hrázená první neodkladná pomoc?
[02:45] No, záleží jak to je cenové.
[02:48] Takže, základní zdravotní pojištění na tři měsíce stojí 1920 Kč.
[02:53] Komplexní zdravotní pojištění,
[02:57] já vám můžu nabídnout dodatočnou slevu,
[02:59] takže cena pro vás na tři měsíce bude 3770 Kč.
[03:07] A ročně je?
[03:10] Na rok, čekajte, 12 měsíců,
[03:25] ale komerční zdravotní pojištění se platí na jedno, jak jste to viděli, celá část.
[03:31] Takže cena na rok,
[03:34] základní zdravotní pojištění stojí 7680 Kč,
[03:38] komplexní zdravotní pojištění 14950 Kč.
[03:42] Aha, tak častěji.
[03:45] A můžou být i poloroční?
[03:46] A je i poloroční, jsou to poloroční nebo nejsou?
[03:49] Šest měsíců samozřejmě,
[03:51] dá se si jednat od jedného měsíce až do pěti let.
[03:54] Ale poloroční stačí.
[03:58] Ale poloroční bude stát někde, bude stát vedle pět tisíc, ne?
[04:03] Tak, a šest měsíců stojí,
[04:06] základní zdravotní pojištění 3840 Kč,
[04:10] komplexní zdravotní pojištění 7345 Kč.
[04:14] Komplexně to je všechno třeba, jo?
[04:18] Ano, ano, ano.
[04:20] Je tam kredite podobný jak ve veřejném zdravotním pojištění.
[04:24] To je to, bude hezky.
[04:26] No, ano.
[04:27] Já vám už poslal dvě cenové nabídky na tři měsíce a šest měsíců.
[04:32] Já?
[04:33] Se základním a komplexním zdravotním pojištěním.
[04:36] Pokud byste měli zájem o sjednání, stačí se ozvat na e-mail,
[04:39] poslat zpětně vaše údaje jako jméno, příjmenit číslo pasu,
[04:43] odpovědět, co se stane z rady a tak dále.
[04:47] Aha, jakmile to zašlete do odpovědi, já vám můžu přepravit návrh smluvy,
[04:51] které vám bude zaslán na e-mail s odkazama k platbě,
[04:54] kde jste ho můžete zkontrolovat.
[04:57] Pokud na vrchu bude všechno v pořádku, tak tam rovnou v e-mailu
[05:01] můžete zaplatit buď kartou nebo bankovním převodem.
[05:03] A po zaplacení posíláme pojistné dokumente na e-mail.
[05:06] Je to v pořádku pro vás?
[05:07] Je.
[05:10] A můžete třeba poslat, kdybych něco neviděl, neznal třeba,
[05:15] tak abych se zeslal, tak abych se poslal třeba svoji, třeba Lidzitku,
[05:20] třeba telefonní číslo na vás, třeba abychom si mohli třeba spojit telefonicky.
[05:25] No samozřejmě v e-mailu máte telefonní číslo na mě,
[05:29] je dolů, z kterého teď volám, a taky můžete psát na e-mail.
[05:35] Rád vám pomůžu.
[05:36] Super, super, děkuji.
[05:37] Ale po sjednání dostanete kartičku, po ještěnce.
[05:43] Jo.
[05:44] A v čem je hlavný rozdíl?
[05:46] V tom, že jste komerčním a veřejným zdravotním pojištěním.
[05:49] Že přímo na kartičce budete mít telefonní číslo na asistenční línku.
[05:53] Takže při navštěvě lékaře nebo nemocnice doporučeno volat na asistenční línku.
[05:59] Oni vás napraví tam, kde pojišťovna má smluvní zařízení.
[06:04] Abyste při poskytování služeb nic neplatili, aby bylo všechno hrázeno přímo z pojištění.
[06:10] A když jste dostali do nemocnice nebo k lékaře, které nespolu zpracuje s naší pojišťovnou,
[06:15] tak v tom případě v podstatě bude třeba zaplatit samostatně veškeré služby,
[06:19] ale můžete podat žádost na refundace.
[06:21] I k tomu doporučeno volat na asistenční línku, abych nedoslovky komplikace a vám s tím vždy mohli pomoct.
[06:29] A to telefonní číslo bude na kartičce pojištěnce, že jo?
[06:32] Ano, ano. To bude přímo na kartičce pojištěnce. Ano. Přesně tak.
[06:36] Výborně, výborně. Dobře, konec. Tak my se rozhodneme, kdyby něco takhle dovoláme.
[06:41] Samozřejmě, jestli chcete, můžu vám klidně i poslat na 12 měsíců a to máte a vyjdete.
[06:46] Třeba rozhodnout, jestli si jednáte na rok.
[06:48] Dobře, dobře.
[06:50] Dokonce měsíce máme dobrý sleve. 35 %.
[06:53] Je to docela levný třeba.
[06:58] Je to skoro dvakrát levnější, než veřejné zdravotní pojiště.
[07:03] Čejo, vám krásný den. Na shledanou.
[07:06] Děkujem vám. Mám taky na shledanou.