[00:00] Dobrý den, telefonu Andriu Portón, pojíždám na Slavě. [00:05] Já vám volám na základě kalkulace zdravotního pojištění, [00:09] která proběhá na našich obojích stráncích. [00:11] Volám správně? [00:12] Jo, chtěl bych se zeptat, kolik stá na tři měsíce pojištění? [00:17] Na tři měsíce, dobře, tak na to podíváme. [00:22] Schráníte zdravotní pojištění pro sebe, nebo pro jinou osobu? [00:24] Pro sebe, 20. [00:28] V pohodu turistický pracovní, nebo jako student? [00:35] Teď, no, prosím. [00:37] Druh pobytu máte turistický, pracovní, nebo jako student? [00:41] Ne. [00:45] Přichodí pobyt, ale mám ho v Slovensku a přicházejí někde do Česka, [00:51] chyluzí mě policajt, řekli, že měl bych mít tady taky pojištění. [00:55] Rozumím vás. [00:56] Dobře, a můžete mě hlaskovat vaši e-mailovou adresu? [01:00] E-mail, abych vám poslal cenu na bytku na e-mail? [01:03] Já? [01:04] Dima? [01:06] Dima? [01:08] Ne, ne, ne. [01:09] A Dima? [01:13] D, Dima, ne Dima. [01:15] Dobře, tak ještě jednou. [01:17] D, Popovič. [01:21] D, co dal? [01:24] D, Popovič. [01:25] Popovič, D, Popovič. [01:29] Já. [01:29] Popovič, nebo CH? [01:32] CH. [01:34] CH, D, Popovič, co dal? [01:38] 580. [01:39] 580. [01:41] Zavináč, gemaltečko. [01:47] D, Popovič, 580, zavináč, gemaltečko. [01:55] Já. [01:56] Dobře, tak já vám můžu nabít dva druhy zdravotního pojištění. [02:01] První je to základní zdravotní pojištění, [02:02] kde zahrnuto náklady pouze na první neodkladnou pomoc [02:05] v případě náhleho nemocně nebo úrazu. [02:07] A taky můžeme ono být na komplexním variantu zdravotního pojištění. [02:11] Je tam krytě podobně jak ve veřejném zdravotním pojištění. [02:17] Tam zahrnute náklady na preventivní prohlídky, [02:19] hospitalizace nemocnic, jakutní stomatologie, [02:21] lékařem při zepsání liky a tak dále. [02:23] Zeptám se, v jakém druhu pojištění bych se měl zájem? [02:30] Ještě jednou, prosím, já jsem vás neslyšel to poslední slovo. [02:33] V jakém druhu pojištění bych se měl zájem? [02:36] Chtěl bych se mít plnou peči na území České republiky, [02:40] nebo stačí pouze základní zdravotní pojištění [02:43] z první, kde je hrázená první neodkladná pomoc? [02:45] No, záleží jak to je cenové. [02:48] Takže, základní zdravotní pojištění na tři měsíce stojí 1920 Kč. [02:53] Komplexní zdravotní pojištění, [02:57] já vám můžu nabídnout dodatočnou slevu, [02:59] takže cena pro vás na tři měsíce bude 3770 Kč. [03:07] A ročně je? [03:10] Na rok, čekajte, 12 měsíců, [03:25] ale komerční zdravotní pojištění se platí na jedno, jak jste to viděli, celá část. [03:31] Takže cena na rok, [03:34] základní zdravotní pojištění stojí 7680 Kč, [03:38] komplexní zdravotní pojištění 14950 Kč. [03:42] Aha, tak častěji. [03:45] A můžou být i poloroční? [03:46] A je i poloroční, jsou to poloroční nebo nejsou? [03:49] Šest měsíců samozřejmě, [03:51] dá se si jednat od jedného měsíce až do pěti let. [03:54] Ale poloroční stačí. [03:58] Ale poloroční bude stát někde, bude stát vedle pět tisíc, ne? [04:03] Tak, a šest měsíců stojí, [04:06] základní zdravotní pojištění 3840 Kč, [04:10] komplexní zdravotní pojištění 7345 Kč. [04:14] Komplexně to je všechno třeba, jo? [04:18] Ano, ano, ano. [04:20] Je tam kredite podobný jak ve veřejném zdravotním pojištění. [04:24] To je to, bude hezky. [04:26] No, ano. [04:27] Já vám už poslal dvě cenové nabídky na tři měsíce a šest měsíců. [04:32] Já? [04:33] Se základním a komplexním zdravotním pojištěním. [04:36] Pokud byste měli zájem o sjednání, stačí se ozvat na e-mail, [04:39] poslat zpětně vaše údaje jako jméno, příjmenit číslo pasu, [04:43] odpovědět, co se stane z rady a tak dále. [04:47] Aha, jakmile to zašlete do odpovědi, já vám můžu přepravit návrh smluvy, [04:51] které vám bude zaslán na e-mail s odkazama k platbě, [04:54] kde jste ho můžete zkontrolovat. [04:57] Pokud na vrchu bude všechno v pořádku, tak tam rovnou v e-mailu [05:01] můžete zaplatit buď kartou nebo bankovním převodem. [05:03] A po zaplacení posíláme pojistné dokumente na e-mail. [05:06] Je to v pořádku pro vás? [05:07] Je. [05:10] A můžete třeba poslat, kdybych něco neviděl, neznal třeba, [05:15] tak abych se zeslal, tak abych se poslal třeba svoji, třeba Lidzitku, [05:20] třeba telefonní číslo na vás, třeba abychom si mohli třeba spojit telefonicky. [05:25] No samozřejmě v e-mailu máte telefonní číslo na mě, [05:29] je dolů, z kterého teď volám, a taky můžete psát na e-mail. [05:35] Rád vám pomůžu. [05:36] Super, super, děkuji. [05:37] Ale po sjednání dostanete kartičku, po ještěnce. [05:43] Jo. [05:44] A v čem je hlavný rozdíl? [05:46] V tom, že jste komerčním a veřejným zdravotním pojištěním. [05:49] Že přímo na kartičce budete mít telefonní číslo na asistenční línku. [05:53] Takže při navštěvě lékaře nebo nemocnice doporučeno volat na asistenční línku. [05:59] Oni vás napraví tam, kde pojišťovna má smluvní zařízení. [06:04] Abyste při poskytování služeb nic neplatili, aby bylo všechno hrázeno přímo z pojištění. [06:10] A když jste dostali do nemocnice nebo k lékaře, které nespolu zpracuje s naší pojišťovnou, [06:15] tak v tom případě v podstatě bude třeba zaplatit samostatně veškeré služby, [06:19] ale můžete podat žádost na refundace. [06:21] I k tomu doporučeno volat na asistenční línku, abych nedoslovky komplikace a vám s tím vždy mohli pomoct. [06:29] A to telefonní číslo bude na kartičce pojištěnce, že jo? [06:32] Ano, ano. To bude přímo na kartičce pojištěnce. Ano. Přesně tak. [06:36] Výborně, výborně. Dobře, konec. Tak my se rozhodneme, kdyby něco takhle dovoláme. [06:41] Samozřejmě, jestli chcete, můžu vám klidně i poslat na 12 měsíců a to máte a vyjdete. [06:46] Třeba rozhodnout, jestli si jednáte na rok. [06:48] Dobře, dobře. [06:50] Dokonce měsíce máme dobrý sleve. 35 %. [06:53] Je to docela levný třeba. [06:58] Je to skoro dvakrát levnější, než veřejné zdravotní pojiště. [07:03] Čejo, vám krásný den. Na shledanou. [07:06] Děkujem vám. Mám taky na shledanou.