[00:00] Dobrý den. [00:01] Dobrý den, telefonu Andrii Portnov, pojišťování CPS. [00:05] Já vám volám na základě kalkulace zdravotního pojištění a cezincu, která proběhla na našich webových stránkách. [00:10] Vidím, že jste poptoval zdravotní pojištění pro studenta ve věku 23 roky, zdravotní pojištění na 1 rok. [00:17] Hej, a když jsem si to zpočítal, věděli by jste mi to zrušit, nechcel jim jít dělej. [00:24] Aha, rozumím vás. [00:26] Pardon, já jsem si potřeboval trošku zpočítat věci. [00:31] A zeptám se jenom jednu věc. Měl jste zájem o sjednání komplexního zdravotního pojištění? [00:37] Iba základné, ale děkujeme. [00:42] Iba základné. [00:43] A když budeme tyto věci poté řešit, tak je budeme řešit osobně. [00:45] Dobře, já prostě můžu vám poslat tenhle nabídku za slevou, já vám to pošlu do e-mailu. [00:50] V případě zájmu stačí se obrátit se přes e-mail, já vám můžu sjednat zdravotní pojištění. [00:54] Děkujeme. [00:55] Za nižší cenu. [00:56] Kdyby mě zrušili a nič by jsem nerešil. A až budem, tak vás kontaktujem. [01:03] Dobře, tak jsme do omluvění. Přeji vám krásný den. [01:05] Děkujeme. Podobně.