[00:00] Dobrý den, na telefonu Anton Hresu do Slavy, pojišťovna na zdravotní pojištění cizinců. Jak vám mohou pomoci? [00:05] No, tady garáží, dobrý den. Jsem ráno koupil u Štěpánka auto a paní mě pojištila, jako pojišťovna Slavy, že jo. [00:21] Ano, ale byste dovolal na jedné odděleně. Můžeš si zapsat telefonní číslo centrále, kde mám s tím schopný pomoci ohledně pojištění aut? [00:28] Telefonní číslo, jo. [00:32] Ano, protože byste dovolal na zdravotní pojištění Slavy. A v to pojištění já vás připojit nemůžu, ale můžu nadiktovat telefonní číslo centrále. Můžete si ho zapsat? [00:43] 606. [00:45] Ne, ne, ne, já vám nadiktuji telefonní číslo, kam se musíte obradit. [00:49] Takhle, takhle, no. [00:50] Tak můžu? [00:53] Můžete. [00:54] Je to 255? [00:56] 255. [00:58] 790? [01:00] 790. [01:02] A tři jedničky? [01:04] A tři jedničky. [01:06] Dobře, takže děkuji. [01:10] Ráda se stalo. [01:11] Hezký den a flušinou. [01:12] Hezký den.