[00:00] Dobrý den, Veronika Bartelovicová, oddělení cestovního pojištění online. Jak vám mohu pomoci? [00:04] Petr Klán, dobrý den. Prosím vás, já jsem si teďka sjednal pojištění do zahraničí, konkrétně do Maroka. [00:12] A už mě přišla smlouva, kde je napsáno, že je územní platnost Evropa. [00:22] Ano, ano. [00:23] I když ta cílová, není to nějaká chyba? [00:26] Není to chyba, my máme v rámci cestovního pojištění v rámci Evropy, v té oblasti Evropa zařazené ještě i jiné země, [00:35] jako je Maroko, Alžířsko, Tunísko, Turecko, Izrael, Jordánsko a Kypro. [00:40] Takže je to v pořádku. [00:42] A ten papír, který mám, je celý napsaný česky, jakým způsobem bych se potom vyjednávalo na té marocké straně. [00:51] To není ani anglicky. [00:52] Tam je potřeba, pokud se něco... [00:56] nastane nějaká pojistná událost, je potřeba kontaktovat asistenční službu. [01:01] Číslo na asistenční službu je na té kartičce. [01:04] Ta je k dispozici non-stop. [01:06] A oni vám řeknou, jak dál postupovat. [01:09] Případně, kdyby nebyla možnost kontaktovat asistenční službu hned, [01:13] tak jakmile se vám bude dát kontaktovat tu asistenční službu, [01:18] tam se ta pojistná událost nahlásí. [01:21] Případně, pokud by se to řešilo nějak zpětně, tak na centrálu PVZ. [01:26] Takže nejdříve služba, pak teprve něco ukazovat. [01:32] Ano, pokud bude ta možnost kontaktovat, že to nebude něco, že by se to... [01:38] Urgentního, jasně, dobře, výborně, tak jo, moc krát děkuju. [01:43] Taky děkujeme, hezký den, naschledanou. [01:45] Taky naslyšenou.