[00:00] Dobrý den, pojišťovna Sláva, věděleně pojištěnce Zemce, jak vám můžu poradit? [00:04] Hromádko, dobrý den. Vy jste mi byla včera, já jsem zařizoval pojištění pro ženu, posílala jste mi nabídku. [00:14] Já jsem se jenom chtěl zeptat, mohla byste mi zpracovat nabídku, potřebovalo bych to udělat tak, [00:23] že na tři měsíce to komplexní pojištění a pak další pět nebo šest o zdravotní péči. [00:31] Se začátku základní bude na tři měsíce a pak potom navázeme, bude základní. [00:44] Takže já vám teď pošlu dvě nabídky, abyste viděli cenově, jak se to bude pohybovat. [00:51] Na ty tři měsíce to základní cena a pak na tři měsíce komplexního a pak na pět měsíců základní. [01:01] Ano, ano, ano, tak to bude super. [01:03] Dobře, a vy mi odpočkejte. [01:04] A vy mi odpovíte a zašlete údaje, páni. [01:06] Dobře, zašlu. A ještě jenom se zeptám, kdyby náhodou otěhotněla v této době, tam by bylo, mohlo se to vlastně... [01:19] Pokud by páni otěhotněla, tak v tom případě pojistná smluva nebude hrázená, [01:25] protože to základní zahrnuje, je tam čekací doba, teď tři měsíce a my vlastně sjednáváme jenom na tři měsíce [01:33] a to základní neplátí pro těhotenství a porození. [01:36] Protože ono platí jenom na nutno a neodkladnou péče. [01:41] U nás je pak potom báliček pro těhotenství a porod, který se sjednává na jeden rok a tam cena vychází z 78 tisíc. [01:49] Dobře, dobře. [01:52] Ale já zahrnu to všechno. Kontroly u gynikologa souvisly s těhotenstvím a porodem, sám porod a tak dále, [01:59] jako by bylo jako kompletně všechno, ano? [02:01] Jo, jo, rozumím, rozumím. [02:05] Takže posílám ještě jednou, ano? [02:09] Já jsem ho odeslala na tři měsíce komplexního a pak ještě posílám na pět měsíců základního pojištění. [02:14] Dobře, děkuju. A ještě teda poslední otázku. Já jsem koukal na nějaký seznam spolu s zařízením. [02:22] A my jsme z Parkubit a vlastně nenašel jsem tam žádnýho gynikologa. [02:30] Vy vlastně můžete ještě upřesnit u asistenční služby, protože ten seznam se pořád obnovuje [02:38] a máme buď stály klienty nebo nový klienty přichází, myslím ty lékaři a zdravotní zařízení. [02:46] A pokud vám ani asistenční služba nepomůže, tak paní může chodit k jakémukoliv lékaři [02:57] a tam budete dělat refundací platby. Uhradíte jako samoplace a potom požádáte pojišťovna vám to proplátit. [03:03] Ale jenom v případě toho komplexního pojištění. Základní nebude hrát. [03:08] Rozumím, rozumím. [03:09] Super, tak jo, děkuju. [03:11] Taky vám děkuji a přeji hezký den. [03:13] Naschledanou.