← Zpět na přehled

Detail hovoru

ID: 1763124550242:ccxmlSession_80325124

Základní informace

Datum a čas
Pá 14.11.2025 13:49
Směr hovoru
příchozí
Volající → Volaný
+420725207872 → +420225354927
Připojené číslo
206
Agent
Viktorie Stojková (206)
Jazyk
cs
Délka hovoru
03:15
Celkový čas
03:21
hiff Slavia
Nahrávka:

Hodnocení hovoru

Pro tento hovor zatím není uložené hodnocení.

Transkripce

[00:00] Dobrý den, pojišťovna Sláva, věděleně pojištěnce Zemce, jak vám můžu poradit?
[00:04] Hromádko, dobrý den. Vy jste mi byla včera, já jsem zařizoval pojištění pro ženu, posílala jste mi nabídku.
[00:14] Já jsem se jenom chtěl zeptat, mohla byste mi zpracovat nabídku, potřebovalo bych to udělat tak,
[00:23] že na tři měsíce to komplexní pojištění a pak další pět nebo šest o zdravotní péči.
[00:31] Se začátku základní bude na tři měsíce a pak potom navázeme, bude základní.
[00:44] Takže já vám teď pošlu dvě nabídky, abyste viděli cenově, jak se to bude pohybovat.
[00:51] Na ty tři měsíce to základní cena a pak na tři měsíce komplexního a pak na pět měsíců základní.
[01:01] Ano, ano, ano, tak to bude super.
[01:03] Dobře, a vy mi odpočkejte.
[01:04] A vy mi odpovíte a zašlete údaje, páni.
[01:06] Dobře, zašlu. A ještě jenom se zeptám, kdyby náhodou otěhotněla v této době, tam by bylo, mohlo se to vlastně...
[01:19] Pokud by páni otěhotněla, tak v tom případě pojistná smluva nebude hrázená,
[01:25] protože to základní zahrnuje, je tam čekací doba, teď tři měsíce a my vlastně sjednáváme jenom na tři měsíce
[01:33] a to základní neplátí pro těhotenství a porození.
[01:36] Protože ono platí jenom na nutno a neodkladnou péče.
[01:41] U nás je pak potom báliček pro těhotenství a porod, který se sjednává na jeden rok a tam cena vychází z 78 tisíc.
[01:49] Dobře, dobře.
[01:52] Ale já zahrnu to všechno. Kontroly u gynikologa souvisly s těhotenstvím a porodem, sám porod a tak dále,
[01:59] jako by bylo jako kompletně všechno, ano?
[02:01] Jo, jo, rozumím, rozumím.
[02:05] Takže posílám ještě jednou, ano?
[02:09] Já jsem ho odeslala na tři měsíce komplexního a pak ještě posílám na pět měsíců základního pojištění.
[02:14] Dobře, děkuju. A ještě teda poslední otázku. Já jsem koukal na nějaký seznam spolu s zařízením.
[02:22] A my jsme z Parkubit a vlastně nenašel jsem tam žádnýho gynikologa.
[02:30] Vy vlastně můžete ještě upřesnit u asistenční služby, protože ten seznam se pořád obnovuje
[02:38] a máme buď stály klienty nebo nový klienty přichází, myslím ty lékaři a zdravotní zařízení.
[02:46] A pokud vám ani asistenční služba nepomůže, tak paní může chodit k jakémukoliv lékaři
[02:57] a tam budete dělat refundací platby. Uhradíte jako samoplace a potom požádáte pojišťovna vám to proplátit.
[03:03] Ale jenom v případě toho komplexního pojištění. Základní nebude hrát.
[03:08] Rozumím, rozumím.
[03:09] Super, tak jo, děkuju.
[03:11] Taky vám děkuji a přeji hezký den.
[03:13] Naschledanou.