[00:01] Dobrý den. [00:01] Dobrý den, je Řábková, pojištěvna VZP. [00:04] Mějte se na tvojí škaný chlubu. [00:05] Já slyším nějakou hudbu. [00:06] Ne, nemáme tady hudbu. [00:09] Jo, nějak něco. [00:11] Ne, omluvám se, tak to nevím. [00:14] Takže já to teda zkusím přesto, ale to je strašný. [00:17] A jako hudbu? [00:19] No fakt tam slyším nějaký jako, já nevím, co to je, něco stříznýho. [00:24] Moment, chviličku, ano. [00:26] Tak to nevím, určitě. [00:28] Ano, teď se slyšíme. [00:30] Ano, slyšíme se. [00:31] Tak super, to jsem se těž omluvám, já jsem měla tuštěnou hru. [00:35] Aha, já jsem se říkala, že tady nic nehraje. [00:39] Já jsem se taky říkala, že tady nějaký střízný. [00:42] Ale mějte, já jsem se chtěla, takhle, takže ještě jednou dobrý den, Šredlova. [00:46] Ano, ano, ano. [00:47] Já jsem se chtěla jenom optat, my máme se synem u vás v pojistku. [00:50] A chtěla jsem se jenom optat, teďkon byl u lékaře a má podvrtnutní kotníku poškození kloubního pouzdra vazů v oblasti kotníků. [01:00] A když byl na rengenu, tak má částečné přetržení předního vazu vnějšího kotníku. [01:05] Jestli se to stavuje taky. [01:07] Mělo by, jako určitě by mělo. [01:10] Pokud tam má normálně denní očkodné. [01:11] Tak, tak já si myslím, že tohle to určitě podlehá vyplácení. [01:16] Máme tam, jo, denní očkodné 300, ale jako by chodil normálně do školy dál. [01:21] Jasně, jasně, to nevadí, to jako nevadí, tam jde spíše o to, že tohle je klasicky jako diagnoza, je to samozřejmě úraz. [01:26] Jo, ano, že to je vlastně jenom takový jednoráznůvka. [01:29] Jo, jo, ale je to i jako natržené, takže samozřejmě nahlašte pouze u dálů. [01:35] Buď to jim můžete nahlásit online nebo na infolince. [01:38] Jestli chcete, já vám nedyk tu číslo přímo na tu infolinku, tam už vlastně oni vám řeknou. [01:44] Já vám řeknu, jestli, já tady nějaký číslo už mám tady asi z dřívniška. [01:48] Mám tady nějaký 233 006 311. [01:53] Jo, tak když tam zavoláte, tak můžete nahlásit tu pojistnou událku. [01:57] A vlastně budou po vás chtít jenom číslo i té pojistné smlouvy a potom už se s vámi domluví, jak zašlete třeba tu lékařskou zprávu a tak dále. [02:04] Jo, já říkala právě nějaký formulář nebo něco. [02:07] Já myslím, že formulář už nebude potřeba, že bude stačit. [02:11] Oni to s vámi vlastně jsou schopni vyplnit po telefonu, ale budou samozřejmě od vás potřebovat tu lékařskou zprávu, aby viděli, co to je za diagnozu. [02:18] Jo, ale určitě, určitě nahlásit. [02:21] Zavolat na to, a teď jsem nevěděla právě. [02:23] Jo, jo, ale děláte dobře, určitě. [02:25] Určitě to nahlášte, to by mělo normálně podláhat vyplácení samozřejmě. [02:30] Tak jo, já to taky ještě jednou zkusím. [02:32] Tak moc děkuju, nashledanou. [02:33] Jo, určitě, taky, naslyšenou.