← Zpět na přehled

Detail hovoru

ID: 1763122130118:ccxmlSession_80312978

Základní informace

Datum a čas
Pá 14.11.2025 13:08
Směr hovoru
odchozí
Volající → Volaný
201 → +420737532394
Připojené číslo
+420737532394
Agent
Kateřina Jeřábková (201)
Jazyk
cs
Délka hovoru
02:37
Celkový čas
02:42
auta
Nahrávka:

Hodnocení hovoru

Pro tento hovor zatím není uložené hodnocení.

Transkripce

[00:01] Dobrý den.
[00:01] Dobrý den, je Řábková, pojištěvna VZP.
[00:04] Mějte se na tvojí škaný chlubu.
[00:05] Já slyším nějakou hudbu.
[00:06] Ne, nemáme tady hudbu.
[00:09] Jo, nějak něco.
[00:11] Ne, omluvám se, tak to nevím.
[00:14] Takže já to teda zkusím přesto, ale to je strašný.
[00:17] A jako hudbu?
[00:19] No fakt tam slyším nějaký jako, já nevím, co to je, něco stříznýho.
[00:24] Moment, chviličku, ano.
[00:26] Tak to nevím, určitě.
[00:28] Ano, teď se slyšíme.
[00:30] Ano, slyšíme se.
[00:31] Tak super, to jsem se těž omluvám, já jsem měla tuštěnou hru.
[00:35] Aha, já jsem se říkala, že tady nic nehraje.
[00:39] Já jsem se taky říkala, že tady nějaký střízný.
[00:42] Ale mějte, já jsem se chtěla, takhle, takže ještě jednou dobrý den, Šredlova.
[00:46] Ano, ano, ano.
[00:47] Já jsem se chtěla jenom optat, my máme se synem u vás v pojistku.
[00:50] A chtěla jsem se jenom optat, teďkon byl u lékaře a má podvrtnutní kotníku poškození kloubního pouzdra vazů v oblasti kotníků.
[01:00] A když byl na rengenu, tak má částečné přetržení předního vazu vnějšího kotníku.
[01:05] Jestli se to stavuje taky.
[01:07] Mělo by, jako určitě by mělo.
[01:10] Pokud tam má normálně denní očkodné.
[01:11] Tak, tak já si myslím, že tohle to určitě podlehá vyplácení.
[01:16] Máme tam, jo, denní očkodné 300, ale jako by chodil normálně do školy dál.
[01:21] Jasně, jasně, to nevadí, to jako nevadí, tam jde spíše o to, že tohle je klasicky jako diagnoza, je to samozřejmě úraz.
[01:26] Jo, ano, že to je vlastně jenom takový jednoráznůvka.
[01:29] Jo, jo, ale je to i jako natržené, takže samozřejmě nahlašte pouze u dálů.
[01:35] Buď to jim můžete nahlásit online nebo na infolince.
[01:38] Jestli chcete, já vám nedyk tu číslo přímo na tu infolinku, tam už vlastně oni vám řeknou.
[01:44] Já vám řeknu, jestli, já tady nějaký číslo už mám tady asi z dřívniška.
[01:48] Mám tady nějaký 233 006 311.
[01:53] Jo, tak když tam zavoláte, tak můžete nahlásit tu pojistnou událku.
[01:57] A vlastně budou po vás chtít jenom číslo i té pojistné smlouvy a potom už se s vámi domluví, jak zašlete třeba tu lékařskou zprávu a tak dále.
[02:04] Jo, já říkala právě nějaký formulář nebo něco.
[02:07] Já myslím, že formulář už nebude potřeba, že bude stačit.
[02:11] Oni to s vámi vlastně jsou schopni vyplnit po telefonu, ale budou samozřejmě od vás potřebovat tu lékařskou zprávu, aby viděli, co to je za diagnozu.
[02:18] Jo, ale určitě, určitě nahlásit.
[02:21] Zavolat na to, a teď jsem nevěděla právě.
[02:23] Jo, jo, ale děláte dobře, určitě.
[02:25] Určitě to nahlášte, to by mělo normálně podláhat vyplácení samozřejmě.
[02:30] Tak jo, já to taky ještě jednou zkusím.
[02:32] Tak moc děkuju, nashledanou.
[02:33] Jo, určitě, taky, naslyšenou.