[00:01] Dobrý den, o telefonu Demeter Žila, pojišťovna Slavě. [00:06] Já vám mám na základě kalkulaci, která proběhla pod vaším telefonním číslem na našich webových stránkách, [00:13] je to ohledně zdravotního pojištění pro cizince. [00:15] Na jméno Katarina Koroteč. [00:18] Ano, správně. [00:19] Je to správně. Děkuji moc krát. [00:21] Rád vám poskytnu informace, co můžeme nabídnout na základě údajů ve vašich kalkulacích z naší strany [00:27] a pokud byste měli otázky, rád vám zodpovím otázky ohledně zdravotního pojištění. [00:32] Teďka já mám umazený čas, tak mohli byste poslat nějakou takovou informaci na mail? [00:39] Ano, rád vám to pošlu do mailu. [00:42] Takže teďka hledám komplexní zdravotní pojištění pro cizince, [00:47] takže to bude pro mě zajímavá informace, protože teďka to koukám. [00:51] Děkuji vám moc krát. [00:54] V tom případě ano, rád vám zašlo všechno do mailu, co se týče komplexního zdravotního pojištění. [00:59] Zašlo vám cenu se slevou 35%. [01:01] Ta sleva je platna do konce měsíce, takže pokud byste měli vzájem pokračovat s tou cenou, [01:06] bude dostatečně se ozvat přes e-mail. [01:08] A pokud byste měli otázky, všechno tak je možnostu přesnit ji klidně přes e-mail. [01:14] No, super. A ještě důležitý momentík. [01:19] Mohla by to seřídit online to pojištění, nebo musím jít na pobočku? [01:25] Ne, všechno můžeme si jednat online. Stačí nám odpovědět na e-mail, sdělit vaši údající, [01:29] kde je jméno opřímní, datum narození a odpovědět na otázky ohledně zdravotního stálu. [01:34] A to všechno držte přímo v e-mailu během pěti minut. [01:38] Super, tak to bude dobře pro mě. Tak děkuji, tak já budu těšit se na ta informace. [01:44] Dobře, tak ráda se stálo. Já vám taky moc hodně děkuji za vaš čas. [01:48] Děkuji za informaci. A přeji vám krásný den. Vám taky. Děkuji. Nasledanou.