[00:00] Dobrý den, poštěvna Vezit.ph, já se telefonu Vodislava Ševčuk, jak vám mohu poradit? [00:04] Dobrý den, u telefonu Čumic Sofia, já volám za svýho manděla a byla Ola Džehán, [00:10] který má u vás pojištění pro cizince exkluziv, [00:16] ale momentálně, teda já se budu bavit o dva roky zpátky, [00:20] protože, pardon, že je to takový zmatený, [00:23] teďko nám totiž přišel dopis od obvodního soudu pro Prahu 9, [00:29] že máme zaplatit jedno ošetření na Vynohradské nemocnici, [00:35] jelikož můj manžel měl 8.5.2023, měl úraz čelisti [00:41] a pak ho odvezla sanitka na Vynohradské nemocnici, [00:46] které ho ošetřili, ale vlastně jenom taková základní ošetření tam proběhlo [00:52] a pak nás poslali do nemocnice na Karlově náměstí [00:57] a tam vlastně bylo pak šití. [01:00] A tam se to ošetřilo víc. [01:04] Tak, Těžínku, já vás hned přeruším, [01:06] protože momentálně jste se dovolala na línku sjednaní pojštění online. [01:10] Já předpokládám, že váš dotaz se týče Všeobecné zdravotní pojšťovny [01:14] a našeho centrálního oddělení. [01:19] Vzhledem k tomu, že předpokládám, že jednal se o proplacení faktury z nemocnice, [01:24] tak to všechno ryší centrálního oddělení. [01:27] Já bohužel vůbec k tomu přístup nemám. [01:30] Takhle, takže já volám na špatný číslo. [01:32] Ano, já vám vzdělím telefonní číslo, kam můžete zavolat. [01:35] Jo, tak to taky, já se to budu psát. [01:38] Takže 233. [01:40] 233, ano. [01:45] 006. [01:47] 006. [01:49] 311. [01:51] 311. [01:52] Dobře, děkuji moc. [01:54] Hezky den, následanou. [01:56] Tam taky, násled.