[00:00] Dobrý den, dřevky pojištění a jest, můj partner SV Pojišťovny, jak mohu poradit? [00:04] Kubišová, dobrý den, prosím vás, od vás přišla výzva ohledně uhrazení nějakého poplatku a zániku pojištění [00:16] a já vůbec nevím, o co se jedná, můžete se na to se mnou podívat nebo to dohledat, o co se jedná? [00:21] Můžu se zeptat, přišlo to od SV Pojišťovny? [00:24] Ano. [00:25] Nebo možná od VZP, od veřejné pojišťovny, protože my žádné výzvy neposíláme. [00:31] SV, mi přišlo oznámení o přerušení pojištění a já nevím vůbec, o co se jedná. [00:38] Já předpokladám, možná se jedná nikoliv o tom zdravotním pojištění cizinců, možná o jiném druhu pojištění. [00:50] V tom případě já bych vám doporučila, zkuste se dovolat na centrálu a ověřit si tuto informaci. [00:55] Předpokladám, že budou mít přístup k tomu, pokud opravdu se jedná o naši pojišťovnu. [01:01] Máte možnost poznamenat si telefonní číslo? [01:04] Jsme na centrální oddělení. [01:05] Ano, řekněte mi. [01:07] Je to 221 585 a 3 jedničky 111. [01:16] Děkuji, děkuji. [01:18] Děkuji vám za vylání. [01:19] A hraje 1-3. [01:20] Taky děkuji, nashledanou.