[00:01] Dobrý den, od telefonu Andrew Portnout, České pojištění, jsme můj partner své pojištovny. [00:07] Já vám volám na základě kalkulace zdravotního pojištění Cezincu, která proběhla na našich webových stránkách. [00:13] Pro pána ve věku 51 let, zdravotní pojištění na 2 roky. Volám správně? [00:19] Ano, ale já jsem teď omluvil, že já jsem ponoční a spím. [00:23] A dobře, tak já vám už poslal cenovou nabídku na e-mail se slevou. V případě zájmu stačí se rozhodnout e-mail, rád vám pomůžu. [00:32] Dobře, jo, zkuste tak, já nevím, o víkendu, že jít, nebo tak nějak, ale já jsem mohl. [00:39] Poliku třicet, já vám můžu zavolat v úterý, třeba můžete břít tři časy. [00:45] V úterý, já mám noční, já mám noční teďku 2-3 dny a já budu spávat o konotném času. [00:51] Tak já vám můžu zavolat například čtyři večer. [00:55] No, v pět večer vstávám do práce, takže není problém. [01:01] Pět večer, tak vám zavolám v úterý pět večer, ano? [01:06] Dobře, pořádku. Takže vám děkuji a ještě jenom se omlouvám. [01:09] Hm, pořádku, omlouvám se za hraně volení. [01:12] Dobře, na shledanou.