[00:00] Dobrý den, halo. [00:04] Dobrý den. [00:08] Halo. [00:09] Dobrý den, u telefonu Demeter Žila, společnost České pojištění AS. [00:13] Já volám na základě kalkulací, která proběhla pod vaším telefonním číslem na našich webových stránkách. [00:20] Je to hledně zdravotního pojištění pro cizince? [00:22] Ano, ano. [00:24] A je to správně, ano. [00:26] Děkuji vám moc krát. [00:27] A volám vám z online oddělení. [00:29] Rád vám poskytnu informace na základě údají ve vaši kalkulaci. [00:33] Pokud je potřeba si vnát zdravotní pojištění pro cizince, tak rád vám pomohu. [00:38] Možná v průběhu kalkulace máte dotazy, nebo zatím? [00:43] Já jsem si chtěla zeptat takhle. [00:47] Jestli, protože máme tady bratrance z Chorvatska, [00:53] a on měl vlastně takový úraz s nohou a měl pojištění nějaké jiné, nevím teď od akci nebo od koho. [01:10] Kterému vypršelo. [01:11] A teď komu lékař řekl, že by měl chodit na fyzioterapii. [01:17] Takže jsem se chtěla zeptat, chtěli bychom sjednout jiné pojištění [01:22] a jestli jako v rámci toho pojištění se hradí taky fyzioterapie. [01:29] Jako prostě najít takové, které by to krylo. [01:34] Rozumím, rozumím. [01:36] V tom případě je jenom jediná varianta, kterou můžeme nabídnout pro pana. [01:41] Ano. [01:43] PVZP je to komplexní zdravotní pojištění exkluziv, [01:49] které má možnost kryt zdravotní problémy, které byly u klienta před uzávřením pojištění slovy. [01:56] Ale bude tam potřeba podstoupit posouzení. [02:00] Centrálním oddělením bude potřeba vyplnit panovi dotazník, zdravotní dotazník, [02:06] který zašli do mailu, ručně podepsat a zaslat nám zpět foto nebo scan [02:12] a pak ještě poskytnout. [02:14] Odpovíme na příjmení, datum narození a tak dále. [02:17] To všechno můžeme zaslát na e-mailovou adresu, kterou evidujeme v vaší kalkulaci. [02:21] Je to bydlí kritiky? [02:22] Jo, jo, jo, klidně. [02:23] V hadzič, zavináč. [02:25] Ano. [02:26] Takže můžeme zaslat na e-mail, který je uvedený ve kalkulaci. [02:30] Ano. A řekl bych jenom, jaká je cena za to pojištění. [02:33] S tou cenou vysvětlím vám to tak, že s tím, když klient je zdravej a prostě všechny odpovědi na otázky ohledně zdravotního stavu, [02:44] ne, v tom případě ta cena zůstane stejná. [02:48] Jenom poprosím upřesnit věk pána, je to 26 let, vidím to správně, ano? [02:53] Ano, ano, ano. [02:54] Není náhodou studentem České republice? [02:58] Není, není. [02:59] Není, dobře. [03:00] Právě on tady jako přišel, aby něco začal studovat, ale ještě neumí. [03:05] Já řekl, tak... [03:06] Rozumím, no v tom případě ještě do 23. listopadu je možnost uplatnit slevu, takže s tou slevou ta cena za exkluziv vychází 6698 Kč, je to za čtyři měsíce. [03:22] Ale po posouzení, když například bude aspoň jedna odpověď ano, takže po posouzení možná ta cena zůstane stejná. [03:31] Ale možná bude zvyšená, záleží prostě na zdravotním stavu. [03:35] Jo, jo, jo, dobře, dobře. [03:38] Takže já pro vás to hned zesílám přímo do mailu, a ještě pak zašlu údaje a dotazní, které pak poprosím jenom vyplnit a zaslat vám zpět. [03:47] A hned to předáme na centrální oddělení. [03:49] Tak jo, děkuju moc. [03:51] Tak ráda se stalo. Máte ještě dotazy na mě, nebo zatím bude to takto dostačující? [03:55] Ne, zatím je to OK, děkuju. [03:57] Dobře, tak ráda se stalo. A přeji vám krásný den. [04:00] Takhle. [04:01] Na shledanou. [04:02] Na shledanou. [04:03] Děkuji.