← Zpět na přehled

Detail hovoru

ID: 1763110455485:ccxmlSession_80247206

Základní informace

Datum a čas
Pá 14.11.2025 09:54
Směr hovoru
odchozí
Volající → Volaný
215 → +420607830087
Připojené číslo
+420607830087
Agent
Demeter Zsila (215)
Jazyk
cs
Délka hovoru
04:06
Celkový čas
04:26
hiff
Nahrávka:

Hodnocení hovoru

Pro tento hovor zatím není uložené hodnocení.

Transkripce

[00:00] Dobrý den, halo.
[00:04] Dobrý den.
[00:08] Halo.
[00:09] Dobrý den, u telefonu Demeter Žila, společnost České pojištění AS.
[00:13] Já volám na základě kalkulací, která proběhla pod vaším telefonním číslem na našich webových stránkách.
[00:20] Je to hledně zdravotního pojištění pro cizince?
[00:22] Ano, ano.
[00:24] A je to správně, ano.
[00:26] Děkuji vám moc krát.
[00:27] A volám vám z online oddělení.
[00:29] Rád vám poskytnu informace na základě údají ve vaši kalkulaci.
[00:33] Pokud je potřeba si vnát zdravotní pojištění pro cizince, tak rád vám pomohu.
[00:38] Možná v průběhu kalkulace máte dotazy, nebo zatím?
[00:43] Já jsem si chtěla zeptat takhle.
[00:47] Jestli, protože máme tady bratrance z Chorvatska,
[00:53] a on měl vlastně takový úraz s nohou a měl pojištění nějaké jiné, nevím teď od akci nebo od koho.
[01:10] Kterému vypršelo.
[01:11] A teď komu lékař řekl, že by měl chodit na fyzioterapii.
[01:17] Takže jsem se chtěla zeptat, chtěli bychom sjednout jiné pojištění
[01:22] a jestli jako v rámci toho pojištění se hradí taky fyzioterapie.
[01:29] Jako prostě najít takové, které by to krylo.
[01:34] Rozumím, rozumím.
[01:36] V tom případě je jenom jediná varianta, kterou můžeme nabídnout pro pana.
[01:41] Ano.
[01:43] PVZP je to komplexní zdravotní pojištění exkluziv,
[01:49] které má možnost kryt zdravotní problémy, které byly u klienta před uzávřením pojištění slovy.
[01:56] Ale bude tam potřeba podstoupit posouzení.
[02:00] Centrálním oddělením bude potřeba vyplnit panovi dotazník, zdravotní dotazník,
[02:06] který zašli do mailu, ručně podepsat a zaslat nám zpět foto nebo scan
[02:12] a pak ještě poskytnout.
[02:14] Odpovíme na příjmení, datum narození a tak dále.
[02:17] To všechno můžeme zaslát na e-mailovou adresu, kterou evidujeme v vaší kalkulaci.
[02:21] Je to bydlí kritiky?
[02:22] Jo, jo, jo, klidně.
[02:23] V hadzič, zavináč.
[02:25] Ano.
[02:26] Takže můžeme zaslat na e-mail, který je uvedený ve kalkulaci.
[02:30] Ano. A řekl bych jenom, jaká je cena za to pojištění.
[02:33] S tou cenou vysvětlím vám to tak, že s tím, když klient je zdravej a prostě všechny odpovědi na otázky ohledně zdravotního stavu,
[02:44] ne, v tom případě ta cena zůstane stejná.
[02:48] Jenom poprosím upřesnit věk pána, je to 26 let, vidím to správně, ano?
[02:53] Ano, ano, ano.
[02:54] Není náhodou studentem České republice?
[02:58] Není, není.
[02:59] Není, dobře.
[03:00] Právě on tady jako přišel, aby něco začal studovat, ale ještě neumí.
[03:05] Já řekl, tak...
[03:06] Rozumím, no v tom případě ještě do 23. listopadu je možnost uplatnit slevu, takže s tou slevou ta cena za exkluziv vychází 6698 Kč, je to za čtyři měsíce.
[03:22] Ale po posouzení, když například bude aspoň jedna odpověď ano, takže po posouzení možná ta cena zůstane stejná.
[03:31] Ale možná bude zvyšená, záleží prostě na zdravotním stavu.
[03:35] Jo, jo, jo, dobře, dobře.
[03:38] Takže já pro vás to hned zesílám přímo do mailu, a ještě pak zašlu údaje a dotazní, které pak poprosím jenom vyplnit a zaslat vám zpět.
[03:47] A hned to předáme na centrální oddělení.
[03:49] Tak jo, děkuju moc.
[03:51] Tak ráda se stalo. Máte ještě dotazy na mě, nebo zatím bude to takto dostačující?
[03:55] Ne, zatím je to OK, děkuju.
[03:57] Dobře, tak ráda se stalo. A přeji vám krásný den.
[04:00] Takhle.
[04:01] Na shledanou.
[04:02] Na shledanou.
[04:03] Děkuji.