[00:00] Dobrý den, Veronika Bartelovicová, dělení cestovního pojištění online. Jak vám mohu pomoci? [00:05] Gálová TN Service, dobrý den. Já bych potřebovala pomoc. Já jsem včera uzavírala pojištění pro dva naše zaměstnance a když jsem jim pak posílala kartičky o pojištění, tak jeden z nich zjistil, že jsem se uklepla v datu narození. [00:23] Tak se chci zeptat, jak se to dá opravit, změnit, jestli je to problém. [00:27] Určitě je to možné opravit, jenom vás poprosíme jako odpověď na ten e-mail, kde vám přišla ta smlouva. [00:35] Ano, mě ta smlouva přišla několikrát, který mám vybrat, protože mě přišla jak kdyby smlouva před platbou a potom smlouva po platbě. [00:48] Po platbě. [00:51] Takže po platbě a tady je hodně toho, tady je smlouva, smlouva after payment, policy. [01:00] Asist card, asist card, takže na to to můžu odpovědět? [01:03] Ano, přesně tak, tam jenom napíšete, že žádáte o změnu data narození, to správně datum narození, my to přepošleme příslušnému oddělení a v průběhu dnešního dne to bude opravené a zašleme vám to na e-mail. [01:18] Děkuju, děkuju se moc laskavá. Děkuju, jdu napsat, hezký den, naslyšenou.