[00:01] Haló. [00:01] Dobrý den, ano, telefon na Anton Hrys, to je české pojištění. [00:05] Dobrý den, ano. [00:07] Já vám volám na základě vašeho kalkulace zdravotního pojištění cizincu, která proběhala pod tímto telefonním číslem, jméno Tupulhan Lunut Michaj, na jeden měsíc. [00:15] Je to tak, volám správně? [00:17] Ano, ale to je můj kamarád, který nemá české číslo, nejen mám. [00:26] Aha, takže vlastně to pojištění zařízíte pro kamaráda. [00:29] Ano. [00:30] Tak já už jsem dohledal pod jiným telefonním číslem smluvu na stejný jméno Tupulhan Lunut Michaj a je to v pořádku zaplaceno, tak v tomto případě už to máte vyřízeno. [00:44] Jo, myslím, že jsme to dělali včera. [00:47] Ano, ano, takže už tam vidím zaplacenou smluvu a před malou chvilkou vám to odeslal na e-mail. [00:53] Jo, jo, děkuji. [00:56] Tak děkuji vám vše, hezký den a slyšenou. [00:57] Hezký den a slyšenou.