[00:00] Ano, prosím, dobrý den. [00:01] Dobrý den, pojišťovna VZP a E, stojkovou telefonu. [00:05] Já vám volám ohledně vaší kalkulace, která proběhla u nás na webových stránkách. Volám správně? [00:11] Jo, vlastně, ale nevím, jestli to je správný nastroj, který jsem chtěl. [00:20] Já vám vlastně vysvětlím situaci. Já mám tady v Česku VZP [00:25] a vlastně budu mít takové období nějakých pět dní. [00:31] To pojištění mít nebudu hrazené zaměstnavatelem, protože budu měnit zaměstnaní. [00:36] A chtěl bych si vzjet na nějaké prostě soukromé pojištění na to období. [00:42] A jak jsem pochopil u vás, se to dá udělat nebo ne? [00:46] Určitě. My nabízíme pojištění od jednoho dne a více. [00:53] Takže na to období, abyste překlenuli, když budete odcházet od zaměstnání do zaměstnaní, [01:01] tak můžete si u nás jednat. [01:03] Ale zjistíte informaci, že za vás ten nový zaměstnavatel i hned přihlásí do toho systému [01:10] nebo až příští měsíc, abyste pak potom nebyl nepojištěn takhle. [01:16] Ne, ne, ne. Oni říkali, že to budou nahlasovat během třech dní od podpisu té smlouvy. [01:23] Rozumím. Dobře, takže v tom případě na to období můžeme. [01:27] Je tam na jeden den 27 korun. [01:31] Násobně pěti nebo šesti dnů, nakolik budete potřebovat. [01:35] Já vám pošlu na sebe kontakt. [01:37] Vy se zjistíte přesný dátum od kdy do kdy a pak se můžete potom ozvat na e-mail. [01:42] Ano, ráda vám to říkám. [01:43] Jo, to by bylo perfektní, určitě. [01:45] Super. A vaš email je vladim.žimkin.com. [01:50] Ano, přesně tak. [01:51] Nebo Žimkin, ano. Dobře, takže už to máte v e-mailu. [01:55] Jo, dobře, super. [01:56] Děkuji za vaš část, taky hodně. [01:57] Mějte se mnou. Děkuji moc, tak jenom mějte se na shledanou.