← Zpět na přehled

Detail hovoru

ID: 1763045682844:ccxmlSession_80141552

Základní informace

Datum a čas
Čt 13.11.2025 15:54
Směr hovoru
odchozí
Volající → Volaný
200 → +420777511711
Připojené číslo
+420777511711
Agent
Michal Buriánek (200)
Jazyk
cs
Délka hovoru
05:54
Celkový čas
06:14
auta
Nahrávka:

Hodnocení hovoru

Pro tento hovor zatím není uložené hodnocení.

Transkripce

[00:01] Dobrý den, pán Matce Urků, Michal Budiánek, telefon pojištěná VZP. Měl jsem od vás zmeškaný hovor a teď vím, že jsi to vypsal. Volám zpátky.
[00:10] Jo, jo, jsem nevěděl, jestli jsi už měl něco. Takže jak se vzal, bych si vybral tu variantu těch 815 korun, ten tu, tady letstvu. A teď to nálepí ty otázky, mě se vzal, to je hrozně vypisování.
[00:24] Určitě, pojďme zvolit, zjednodušíme to.
[00:27] To takhle.
[00:28] Dobře, tak jenom platbu byste vybral nejprve, se zeptám, ještě měsíční nebo jinou frekvenci?
[00:33] Jo, mě se měsíční, těch 400 něco, já teď nevím.
[00:38] Teď počátek vlastně toho pojištění budete chtít od kolikátého, respektive jinak, kdybyste chtěl provést platbu na to nové pojištění a to stále, když to vyrušíme?
[00:52] Já teď nevím, já to mám asi trvalým příkazem, mám tuším, ale k tomu se mi to strhává něco.
[00:59] Kdyby na konci 27. a 26. měsíčního, tak já nevím, jestli až ten další měsíc, nebo ještě teďkon, že bych to změnil teda, jestli by to šlo.
[01:11] Já záleží na vás, je to jedno, vy tam máte platbu mít vždycky ke 14., měsíční platbu máte vždycky od 14. do 13., takže můžeme to nastavit teď, můžeme to nastavit později,
[01:22] když vám to, jestli vám ta platba už odešla, tak vám bude vrátit se poměrná část, pokud neodešla, výborně, tak pokud byste hradil ještě dnes,
[01:31] začátek, klidně už od zítřka a tím pádem na sebe to pojištění bude nabazovat a nemusíte čekat, nebo se vám nemusí vracet platba, takže další platbu už zastavte,
[01:40] ať vám neodejde ten zrušit ten trvalý příkaz, protože vznikne teďkon vlastně nový platební údaj, pošleme vám do e-mailu, jak si ty trvalé příkazy po tom prvním uhrazení nastavit.
[01:50] Jo, jo, jo, jasně, dobře, no.
[01:52] Fajn, takže jestli vás to neobtěžuje, mohli byste provést platbu dneska?
[01:58] Jo, jo, určitě, no, ať tam někde později stále.
[02:01] Dobře, takže zítra počátek, ale to bude sedět k sobě, poprosím o vaše rodné číslo, to z předchozí smlouvy nemáme.
[02:13] Jo, takhle, že, můžu?
[02:15] Jo, takže 71 12 13 02 88.
[02:25] Projist to zopakuju, 71 12 14 lomeno 02 88.
[02:31] Ano, souhlasím.
[02:33] Díky, podle předchozí smlouvy, to se asi nezměnilo, jste pravák.
[02:38] Ano.
[02:39] Adresa je stále stejná, náměstí starosty Palvala 44.
[02:43] Ano, ale jestli jsme zadávali korespondenční, to je jiná.
[02:47] Teď už není třeba ta korespondenční, protože tohle nové pojištění už vlastně jde jenom elektronicky, nikdy vám nic písem nechodí, to bude sedět ke novým e-mailům.
[02:56] Dobře.
[02:57] Tak jdeme na ten zdravotní dotazník, kromě té pojistky, kterou máte u nás,
[03:00] máte ještě někde jinde nějakou úrazovou pojistku?
[03:03] No to právě byl hrušek, proto jsem tady tu chtěl jako to, jako inovovat.
[03:10] Takže ta u nás bude jedna a jiná tady nebude, ano?
[03:12] Jiná nebude, no.
[03:15] Utrpěl jste v minulosti nějaký úraz, který by zanechal nějaké viditelné, znatelné, trvalé následky?
[03:21] Ne.
[03:21] Hm, to je dobře.
[03:23] Jste v současné době v pracovní neschopnosti?
[03:26] Ne.
[03:27] V důchodu ani zažádáno o invalidní nebo starovní důchod určitě nemáte?
[03:33] Taky ne, ano.
[03:35] Tak teď v posledních třech letech byste vyšetřován, sledován nebo letěn u lékaře pro nějaké závažněného nemocnění, zdravotní obtíže?
[03:44] Ne.
[03:44] Nemyslíte o tím, že byla chřipka, respiračního nemocnění, covid a podobně?
[03:47] Jo, jo, jo, vím co myslím, ne, ne, nebyl.
[03:50] Tak je dobře, co víc krát, když je to všechno, ne, když je člověk zdravej.
[03:54] Tak, poslední dvě otázky, máte u jakéholi pojištěvnou uzavřenou platnou pojištnou smlouvu, kde by byla pojištěna pracovní neschopnost?
[04:04] Ehm, tu mám jenom, jakoby k úvěru, tak já nevím, jestli se to počítá nějak.
[04:09] K úvěru, k úvěru, ne, není třeba k úvěru, to není bráno, takže to není třeba, a v současné době nejste nezaměstnaný?
[04:19] Ne, ne, ne.
[04:21] Tak je to všechno, já vám během chviličky pošlu e-mail, v něm budete mít návrh pojištné smlouvy a platební instrukce.
[04:28] Jakmile se přepíše vaše platba, ovdržíte potom druhý automatický e-mail, kde bude potvrzení o zaplacení a informace k následným platbám.
[04:37] Pak v dalším e-mailu vám pošleme informace, že se ruší ta původní pojištná smlouva, tak aby to na sebe navazovalo,
[04:43] takže nebudete ani jdem bez pojištění a zároveň se vám ty pojištky nebudou krýt, že vy běželi současně.
[04:48] Vás poprosím jenom o zrušení toho trvalého příkazu, kdyby tam byl nějaký doplatek nebo předpatek, určitě vás budeme e-mailem informovat, ale další platbu už určitě neposílejte.
[05:01] A pak vám přijde teda poslední e-mail a v něm budete mít potvrzenou pojištnou smlouvu.
[05:06] Mělo by to takhle být všechno, napadá vás něco, na co byste se potřeboval zeptat?
[05:12] Já myslím, že asi ne, no, protože co jsem měl a to...
[05:17] Dvě přeci jenom...
[05:18] Dvě přeci jenom, e-mail na mě máte, číslo taky.
[05:21] Jo.
[05:21] Nikdy jste, dneska jste vlastně poslal, nikdy se nedovoláte, ale zavolám určitě zpátky.
[05:26] Jo, jasný, rozumím, no, ale jsme na spíš hodinu, tak jsem netušil, jestli je to ještě dobrý nebo ne.
[05:32] Určitě, určitě ano, minimálně jdu půl pátý každý den, ale spíš tak do těch sedmi jsme tady.
[05:38] Jo, jo, dobře, tak jo, super.
[05:40] Moc děkuji za spolupráci, doufám, že ty pojistky nebudete nikdy nic potřebovat, ať se radí zdrav.
[05:45] No, přesně tak, no. Dobrý, tak jo, moc děkuji.
[05:50] Děkuji, mějte se pěkně, naslyšenou.
[05:52] Taky, hezký den, naslyšenou.