[00:00] Dobrý den, pojištěl na věze PAF, to je koho telefon, jak vám můžu poradit? [00:04] Dobrý den, u toho nukují. Já bych měl prosit vás dělat jednu pozbu. [00:10] Já jsem u vás pojištěný, jako by komplexní zdravní pojištění cizinců exkluziv. [00:17] Ano, jo. [00:18] V roce 2024 a tam jsem, prosím vás, tam jsem měl takový jeden zákrok u stomatologie [00:27] a já se zeptám, týká se toho vlastně vracení toho plnění [00:34] a jestli nevíte, jaká tam je platnost. [00:37] A vy jste požádali to teď, o vracení refundací platby? [00:42] Ne, já jsem nepožádal, já jsem teď právě volám, jaký je tam nějaký postup. [00:46] Můžu vám sdělit telefonné číslo na asistenční službu? [00:52] Na jakou službu? [00:56] Asistenční službu, tu máte na kartičce pojištěnce, nebo vám ho můžu sdělit. [01:01] Vy tam zavoláte a oni vám řeknou, bude to proplácená a přesný postup, [01:06] jak máte postupovat ohledně vracení platby. [01:10] Jo, děkuju. Tak já si můžu prosit o to číslo? [01:12] Určitě. 296 841 [01:18] 296 841 [01:22] A tři trojky, 333. [01:24] Můžete jenom říct znovu? 296 [01:28] 296 841 [01:31] 333 [01:36] 333, dobře. Tak já tam zavolám. Děkuji vám. [01:41] Ráda se stala, přeji hezký den. Naschledanou.