[00:01] Dobrý den, pojišťám na vzp.is, o telefonu Viktorie Čvaková. Slyšíme se? [00:06] Ano, ano, dobrý den. [00:08] Dobrý den, já volám na základě kalkuláce zdravotního pojištění, které proběhla na našem webu. [00:14] Tady vidím, že poptáváte pojištění na 6 měsíců a vidím i stavající smlouvu, které končí vám dneška. [00:21] Takže předpokladem, že máte zájem o prodloužení té smlouvy. [00:24] Mám zájem, ano. [00:28] Já v tom případě se zeptám, máte zájem o sjednaní toho druhu základního pojištění, které jste měla minulé, ano? [00:36] Já jsem měla, neměla jsem základní, měla jsem nějakou pokročilu nebo něco takového. [00:44] Takže myslíte možná základní zdravotní pojištění, ale s navyšeným limitem, s tím limitem 400 tisíc eur. [00:51] 400 tisíc, ano, ano. [00:52] Můžeme nabídnout, tady potřebujete na 6 dnů. [00:55] Potřebuju na 6 dnů. [00:58] Na 6. [00:59] Takže co nevychází? [01:00] 351 koruna. [01:02] A údaje už všechny máme v systémě, tak já vám mohu to klidně poslat ten návrh už i teď mohu to poslat. [01:10] Ten nový návrh smlouvy a platební informaci. [01:13] Takže údaje majete tam v systémě, adresa, nic se nezměnilo. [01:17] Česlo pasu. [01:19] Jo, jo, já jsem měl vědět, že pochopila, že jste dostali teďko, jo, já jsem dneska, no, nestihla jsem ještě toho vlastně, no, zaplatit a tak, takže jsem prostě, komalá podota stojí. [01:31] Tak se předpokládám, mhm, dobře. [01:33] On-line. [01:34] On-line, takže možná bylo to pod jiným telefonním číslem, tady ještě vidím zatím v jednom kalkuláci. [01:41] Ne, ne, ne, nemám jiný telefonní číslo, to je zvláštní, já potřebuji pojištění na 5 dnů, protože budu za země snadná od vůterka, takže jenom na 6 dnů, a to si klidně koupím sama při země. [01:56] Dobře, tak každopádně, pokud budete potřebovat asistenci, to chtějme vědět, děkuji vám za veřejší příkaz na den. [02:01] Děkuji na shledanou.