[00:00] Dobrý den, pošlím na vzpa.esu telefonu, Vladislav Ševčuk, jak vám mohu poradit? [00:04] Dobrý den, já jsem Hrnávy, můžu vás diktat číslo smlouvy? [00:12] Ano, já vás poprosím číslo smlouvy a v čem je váš dotaz? [00:16] 54 [00:18] 24 [00:21] 20 [00:22] 21 [00:25] 81 [00:29] 12 [00:32] Můžu se vás zeptat, jaký je váš dotaz ohledně toho pošlíní? [00:42] Ještě jednou, prosím? [00:45] Jaký je váš dotaz ohledně toho pošlíní? [00:48] Ano, pošlíní na jménu Rým a Hrnávy. [00:53] Ano, tuto smlouvu vidím. [00:56] Ano, a chtěl bych si zeptat na zrušení jako smlouvy nebo pošlíní. [01:06] Takže... [01:08] Za důvodem, že ona nedostala výzvu do České republiky. [01:17] Takže v tom případě teď na vaši mail bude odeslána žádost o storno, prosím vás tu žádost vyplní, zasadnou zpátky a na základě těch žádostí ta pojistná smlouva bude stornována. [01:31] Ano. [01:36] Takže jedu na odeslání a budeme očekávat od vás odpověď. [01:39] Chtěl bych vás upozornit, že storno poplatek činí 20% od částky nespotřebovaného pojistného. [01:46] Dobře, dobře. Tak budete mi poslat jako něco a vy... [01:54] Ano, ano, bude vám odeslána informace na vaši mail. [01:57] Dobře, aha, dobře, dobře. [02:00] Tak já vám přeje hezký den a budu dostat informace. [02:03] Děkuji vám, vám taky. [02:03] Naschledanou. [02:04] Děkuji, naschledanou.