[00:00] Dobrý den, pojišťovna VZP AS, do telefonu Vladislava Šepčuk, jak vám mohu poradit? [00:05] Sumová, dobrý den, já vás poprosím, já rovnou zjednám tady pojišťovnou online pro paní Bexy Peresanta. [00:13] Akorát nemám možnost to zaplatit na dva měsíce, mi to nabitne jenom buď měsíc nebo tři měsíce. [00:20] A já bych to chtěla právě na dva měsíce. Mně už to přišlo do mailu, ale chtěla bych to zkrátit jenom na dva měsíce. [00:32] Vím, šlo by to. [00:33] Ano, určitě. Takže já tady vidím, že vám je bylo zjednáno pojištění jméno Bexy Peresanta na tři měsíce. [00:42] My to pojištění pro vás přištěznáme na dva měsíce a zde jsme vám návrh pojištěné smlouvy na vaši mail. [00:48] Prosím vás jeho zkontrolovat. Pokud všechno odpovídá, můžete provést plarbu a originál pojištěné smlouvy potom bude odesláno na vaši mail. [00:56] Výborně, díky moc. Takže počátek pojištění stejně od 10.12. prosím. [01:04] Ano, určitě od 10.12. bude to nastaveno. [01:08] Ano, dobře. [01:09] Takže jednu nespracování vašeho pořadávku. Přeji vám hezký den. Naschledanou. [01:13] Taky, moc vás děkuji. Naschledanou.