[00:00] - Prosím? - Dobrý den, pojišťovna vize PAE, stojková u telefonu. [00:05] - Dobrý den, ano. - Já vám volám ohledně smluvy, [00:08] najméno Dilbert Ursún. - Ano. - Chci vás upožornit, [00:12] že ta smluva končí 24. listopad. - Já vím, my si to dneska [00:17] prodlužujeme. - Chcete, abych vám rovnou připravila [00:20] návrh smluvek? - Já teď nejsem doma a já si to udělám online, [00:26] až přijdu domů. - Rozumím, ale můžu poslát už návrh [00:30] smluvy na e-mail a vy do toho času můžete uhrádět do toho 24. [00:35] Nemusíte pak potom online vyplňovat všichni údaje. [00:39] - Dobře, a tak by to bylo zase na ten měsíc, když bychom chtěli. [00:42] - Dobře, dobře, a za tu částku, která byla minule, za 8 390 Kč. [00:49] - Ano, přesně, přesně. - Dobře, takže vaše e-mailová adrese [00:54] je zanetasepanenkova. - Ano, přesně. To všechno, co je tam. [01:00] - Super, tak já moc děkuji. - A tam bude vlastně jenom QR kód [01:04] a já si to jenom zaplatím. - Ano, a vy to uplatíte, takže nemusíte [01:08] nic vyplňovat. - Na nic klikat, dobře, tak jo, děkuji. [01:12] - Já vám taky děkuji, přeje hezký den, nashledanou.