← Zpět na přehled

Detail hovoru

ID: 1763031645357:ccxmlSession_80040750

Základní informace

Datum a čas
Čt 13.11.2025 12:00
Směr hovoru
příchozí
Volající → Volaný
+420731939909 → +420225354940
Připojené číslo
208
Agent
Vladyslava Schevchuk (208)
Jazyk
cs
Délka hovoru
07:39
Celkový čas
08:08
hiff PVZP
Nahrávka:

Hodnocení hovoru

Pro tento hovor zatím není uložené hodnocení.

Transkripce

[00:00] Dobrý den, pošovna VZP HST, telefonu Vodislava Ševčuk, jak vám mohu poradit?
[00:05] Dobrý den, bychom potřebovali vědět, jaké jsou zákony ohledně pojištění,
[00:11] když je tady sloučení, máme rozsloučení rodiny pro paní z Filipín
[00:16] a ona přijede její syn v lednu.
[00:20] A jak je to s pojištěním, jestli je to potřeba hradit měsíčně předem
[00:27] anebo na celé to období, které přijede, když je to sloučení?
[00:31] Pokud je to sloučení rodiny, tak v tom případě ta pojištěná osoba
[00:35] měla by to pojištění pro sebe zakoupit komerční, nemá nárok na veřejné pojištění
[00:40] a v tom případě buď bude sjednávat každý měsíc novou pojištnou smlouvu na jeden měsíc
[00:44] anebo sjedná si pojištění například na 12 měsíců a ohradí to dopředu.
[00:49] Takže může si tady až po příjezdu nebo až před tím, než přijede,
[00:54] tak si udělá to pojištění, aby byla od prvního dne pojištěna, že jo, po příjezdu?
[00:59] Určitě bylo by to lepší, pokud by ta osoba sjednala pro sebe pojištění před tím, než tam přijede
[01:05] a taky je dotaz na tom, jestli bude potřebovat nějaký výzum
[01:11] a jestli ambasáda nebude potřebovat to pojištění dřív.
[01:16] Jo, takže pro to výzum, že by ho měla mít ta osoba už od toho podání výza zajištěná.
[01:23] To docela často stále, ale je to už dotaz na ambasádu,
[01:25] jestli oni budou potřebovat to na moment podání řádostí k pořídění výzumu
[01:33] anebo na moment toho, jak ten výzum už bude vydáno.
[01:37] Měla by mít pojištění ta osoba. Je to spíš dotaz na ambasádu.
[01:41] Takže se nejde o to, kdy bude mít leten kusem, ale kdy bude buď pojištění podáno anebo vydáno.
[01:48] Ale jedná se o tom, od kdy ta osoba bude na území České republiky
[01:56] ale my dátum počátku pošíní můžeme nastavit dřív a nastavit do budoucna.
[02:03] Ale obvyklá ambasáda pořaduje to pošíní výdět.
[02:08] Takže může tam být prvního první, ale dá ho k podání už bude zaplacený na ten měsíc od prvního první.
[02:15] Po příjezdu potom se asi udělá zase na další měsíc.
[02:20] Ano, takže také dotaz je v tom, pokud ta osoba bude řadat o...
[02:28] pobyt nebo o výzum na území České republiky.
[02:32] Odvyklá ambasáda určuje na jak dlouho to pošíní by ta osoba měla sjednat.
[02:36] Vzhledem k tomu, že pokud pořádá o výzum na jeden měsíc,
[02:43] tak v tom případě obvyklé měla by doložit pošíní na jeden měsíc.
[02:48] Pokud řadá se o výzum na dvanáct měsíců,
[02:52] tak obvyklá ambasáda pořaduje o doložení pošíní na dvanáct měsíců,
[02:57] vzhledem k tomu, že ta osoba tak dlouho bude.
[02:59] Je to zase dotaz na ambasádu, protože podle zákona není tyto informace určené,
[03:07] jako není to podmínkou podle zákona,
[03:10] ale ambasáda může navrhovat svoje napady ohledně toho pošíní
[03:16] a docela často slyšíme, že různé ambasády mají svůj názor na to pošíní.
[03:21] A docela často dojde k tomu, že například jedna ambasáda v Moldávsku,
[03:30] která je základní a základní zdravotní pošíní pokryvá jen nutnou a neozkladnou péči,
[03:35] a například ambasáda v Japonsku pořaduje jenom komplexní zdravotní pošíní.
[03:40] A Filipiny?
[03:41] Filipiny bohužel nevíme.
[03:43] Nemáme tolik lidí z Filipín, že věděli, jak to funguje na Filipínách.
[03:51] A kdo mi to bude umět říct, ta ambasáda, anebo ještě?
[03:58] Ambasáda, 100% je to dotaz na ambasádu.
[04:02] Takže oni obvykle, pokud řádáš o výzvu, tak oni ti dávají takovou informáci krátkou,
[04:14] že měly by to být pošíní například s limitem 400 tisíc euro.
[04:18] To znamená pro nás, že my můžeme vám nabídnout jenom některé produkty.
[04:23] To znamená, že základní zdravotní pošíní standard už v tom případě vám nabídnout nemůžeme.
[04:28] Hlavně zeptat o ambasády.
[04:32] Z jakým limitem by měly by být pošíní a ne jak dlouho.
[04:36] Limit a jak dlouho.
[04:40] A když jde o dítě, je tam nějaký rozdíl, nebo tam není žádný rozdíl?
[04:48] Tam se bere všechno jako osoba prostě?
[04:49] Ano, to není rozdíl ohledně těch dítě taky.
[04:53] Dobře, takže říkáte, že jedině je komerční pojištění.
[05:00] Takže může být třeba o slávě.
[05:04] Dítě nedostává podle rodičů veřejné pošíní.
[05:13] Jenom v tom případě, pokud má dlouhodobý pobyt anebo má trvalý pobyt.
[05:18] Ta jako rodič toho dítěte, jestli má trvalý nebo dlouhodobý?
[05:26] Ne, ne, ne, jenom když dítě.
[05:27] Takže když bude a vy zamůže mít, nebo to se vlastně dlouhodobý pobyt se musí zařídit až tady, že jo?
[05:36] Dlouhodobý pobyt se zařídí až tady a trvalý také až po uplynutí pěti let.
[05:43] A ten dlouhodobý pobyt určitě může.
[05:45] Nežadat ještě dřív, ale taky to jenom...
[05:50] Ale až po příjezdu, až po příjezdu.
[05:53] Předtím se to nedá, takže když má víza, tak musí prostě mít to komerční a podat to a zaplatit na to.
[05:59] Teď může dostat například dlouhodobý vízum, ale dlouhodobý vízum nepočítá se jako dlouhodobý pobyt.
[06:05] Vždycky je to omezený, vždycky je to omezený nějakým terminem, toho dluhodobého vízuma.
[06:10] I ten dlouhodobý pobyt určitě taky je omezený terminem, ale pobyt a vízum...
[06:17] Pro místerstvo vnitra to se líší, ten pojem.
[06:20] Dobře.
[06:25] Takže potřebujeme zjistit, jaké podmínky má ta ambasáda.
[06:30] Pravděpodobně to bude komerční pojištění na celé to období, které přijede, které vlastně bude žádat ty víza.
[06:40] Ano, oběka to takhle funguje.
[06:43] A já tady vidím vaši e-mailovou adresu.
[06:47] Pokud mě dílíte věk dítěte, tak já bych vám přeposlala cenové nabídky, které momentálně...
[06:53] momentálně máme aktuální a v případě, když budete vědět, na jak dlouho a jaké pojištění, s jakým limitem budete potřebovat,
[07:02] tak stačí nám odpovědět a my vám rádi pomůžeme se sjednáním.
[07:06] A co potřebujete? Jaké údaje?
[07:08] Věk. Kolik let je dítě?
[07:10] Dvanáct let.
[07:10] Jedno dítě dvanáct let.
[07:12] Takže na vaši e-mail přeposláme informace. Tady je uvedená e-mailová adresa info.zavinač.cz
[07:20] Ano, ano, super.
[07:22] Takže na ten e-mail vám přeposláme informace.
[07:25] Takže na ten e-mail vám přeposláme informace.
[07:26] Ano, ano, tak super, děkuji vám.
[07:29] Máte na mě ještě nějaký dotaz?
[07:30] Myslím, že to je všechno, děkuji.
[07:33] Přeji vám hezký den. Nashledanou.
[07:36] Taky, nashledanou.