← Zpět na přehled

Detail hovoru

ID: 1763030186666:ccxmlSession_80025487

Základní informace

Datum a čas
Čt 13.11.2025 11:36
Směr hovoru
odchozí
Volající → Volaný
204 → +420778800995
Připojené číslo
+420778800995
Agent
Anton Harasiuta (204)
Jazyk
cs
Délka hovoru
01:54
Celkový čas
02:03
hiff
Nahrávka:

Hodnocení hovoru

Pro tento hovor zatím není uložené hodnocení.

Transkripce

[00:00] Dobrý den, telefonu Antona Hry se to pojišťovalo na OZP AS.
[00:07] Ano, dobrý den, ještě jednou, prosím.
[00:10] Pojišťovalo na OZP zdravotní pojištění Cizincu.
[00:14] Ano.
[00:14] Já vám volám na základě vaše kalkuláce zdravotního pojištění, která proběhla pod tímto telefonním číslem.
[00:19] Ano.
[00:21] Na tři měsíci pro páni 58 let. Jí volám správně?
[00:25] Ano.
[00:26] Tady vidím, že pak to máte pojištění na tři měsíce a chtěl bych se zeptat základní pojištění pro vás.
[00:32] Dostačující je řešit kratkodobý pobyt nebo cestu do Čech?
[00:36] Krátkodobý pobyt na tři měsíce.
[00:40] Dobře, děkuji za upřesnění informace.
[00:43] V tomto případě můžeme nabídnout jak náš základní, tak i komplexní,
[00:47] ale to základní bude dostačující pro řízení toho krátkodobého pobytu.
[00:50] To základní pojištění my máme ve dvou limitech.
[00:54] Je to pojištění s limitem 60 tisíc eur nebo 400 tisíc eur.
[00:59] Ale obě dvě varianty zahrnuje nutno a neodkladnou zdravotní peče
[01:03] v případě náhleho onemocně nebo úrazu.
[01:05] Je nutno co, prosím?
[01:09] Zahrnuje nutno a neodkladnou zdravotní peče.
[01:13] Oba dva typy pojištění.
[01:14] Nezahrnuje prevence.
[01:16] Žádné projitivní prohlídky z toho nejsou hrázené.
[01:19] A to pojištění samozřejmě můžeme sjednat s vámi online.
[01:23] Já vidím vaš emailovou adresu, který jste zadála do kalkuláci.
[01:26] Je to wongli1997.gmail.com.
[01:31] Tak já vám zasílám tam cenovou nebítku na naše základní produkty Standard a Comfort.
[01:35] A pokud byste měla zájem o sjednání smlouvy, stačí na ten email odpovědět.
[01:40] Jo, dobře, děkuji.
[01:42] Rado se stála. Máte k tomu ještě nějaké dotazy? Mohu vám nějak pomoci?
[01:45] Asi nemám, děkuji.
[01:48] Tak, děkuji za vaš čát, přeje hezký den. Naslyšenou.
[01:51] Děkuji, naslyšenou.