[00:00] Dobrý den, telefonu Antona Hry se to pojišťovalo na OZP AS. [00:07] Ano, dobrý den, ještě jednou, prosím. [00:10] Pojišťovalo na OZP zdravotní pojištění Cizincu. [00:14] Ano. [00:14] Já vám volám na základě vaše kalkuláce zdravotního pojištění, která proběhla pod tímto telefonním číslem. [00:19] Ano. [00:21] Na tři měsíci pro páni 58 let. Jí volám správně? [00:25] Ano. [00:26] Tady vidím, že pak to máte pojištění na tři měsíce a chtěl bych se zeptat základní pojištění pro vás. [00:32] Dostačující je řešit kratkodobý pobyt nebo cestu do Čech? [00:36] Krátkodobý pobyt na tři měsíce. [00:40] Dobře, děkuji za upřesnění informace. [00:43] V tomto případě můžeme nabídnout jak náš základní, tak i komplexní, [00:47] ale to základní bude dostačující pro řízení toho krátkodobého pobytu. [00:50] To základní pojištění my máme ve dvou limitech. [00:54] Je to pojištění s limitem 60 tisíc eur nebo 400 tisíc eur. [00:59] Ale obě dvě varianty zahrnuje nutno a neodkladnou zdravotní peče [01:03] v případě náhleho onemocně nebo úrazu. [01:05] Je nutno co, prosím? [01:09] Zahrnuje nutno a neodkladnou zdravotní peče. [01:13] Oba dva typy pojištění. [01:14] Nezahrnuje prevence. [01:16] Žádné projitivní prohlídky z toho nejsou hrázené. [01:19] A to pojištění samozřejmě můžeme sjednat s vámi online. [01:23] Já vidím vaš emailovou adresu, který jste zadála do kalkuláci. [01:26] Je to wongli1997.gmail.com. [01:31] Tak já vám zasílám tam cenovou nebítku na naše základní produkty Standard a Comfort. [01:35] A pokud byste měla zájem o sjednání smlouvy, stačí na ten email odpovědět. [01:40] Jo, dobře, děkuji. [01:42] Rado se stála. Máte k tomu ještě nějaké dotazy? Mohu vám nějak pomoci? [01:45] Asi nemám, děkuji. [01:48] Tak, děkuji za vaš čát, přeje hezký den. Naslyšenou. [01:51] Děkuji, naslyšenou.