[00:01] Dobrý den, pojišťané Slavia, dělení zdravotního pojištění cizinců, u telefonu Demeter Žil, kdo mohl poradit? [00:06] Dobrý den, tady je Tupolnický Brno. Já volám za svojho kolegu, on je na zaprvé na stavbě a ono to bude lepší, za něho to budu mluvit já, [00:16] protože já bych potřeboval takovou informaci, on má u vás pojistku udělanou, já to tady musím, on to má teda rozmočený, [00:26] ty papíry, já to musím předělat, to je nějaká, no prostě pojištění pojistka, pojistná smlouva číslo Slavia, nevím, no, [00:34] jeho průkaz pojištěného komplexní zdravotní pojištění cizinců. A chtěl jsem se zeptat, on když je nemocnej, nebo něco, [00:43] on teďka marodil, on si šel na pohotovost, sám si to zaplatil a tak, to u vás nefunguje, jak normálně naša česká zdravotní pojišťovna, [00:51] že jde k doktorovi někam a tak? [00:53] Já bych se těšil za informaci. [00:56] Je tam potřeba prostě s tím komerčním zdravotním pojištěním vždycky kontaktovat tu asistenční linku a nejlepší variant je předem. [01:02] Ale i když pan za něco uhradil, je možnost podat žádost o refundaci nebo vracení peněz. [01:08] Je tam možnost podat to klidně na našich webových stránkách online, stačí tam uvést číslo pojistné smlouvy a pak prostě postupně vyplnit údeje. [01:18] Nebo prostě navštívit naši pobočku a prostě podat žádost o vracení peněz. [01:26] Jo a ještě se zeptám, on tam má limity pojistného plnění, zdravotní péče a převoz, tady je 10 milionů, stomatologická péče o pojištěného 15 tisíc ambulantně, já nemám brýle, ambulantně pojištěnému předepsané léky 10 tisíc. [01:47] To je nějakej limit třeba, on zubu zubařabil taky tady, taky si to zaplatil, tam je nějakej limit, [01:56] že třeba, já nevím, teďka si vymyslím, do 10 tisíc v Zubařově a když to vyčerpá, tak už si platí všechno sám, nebo jak to funguje? [02:03] To funguje tak, já vám děkuji za otázku, to funguje tak, že je ten limit, to znamená, že pojišťovna uhradí v tom rozsahu pojistnou událost, ale každou, každou pojistnou událost, takže pojišťovna bude hradit ze své strany, takže pokud se jedná o pojistnou událost, bude potřeba prostě každý zvláštní případ, [02:27] zadat, nebo podat tu žádost o refundaci a už na základě prostě podmínek smlouvy, kterou pan má, tak pak to centrální oddělení prostě bude informovat klienta, že jak dopadne ten vysledek a jestli to bude uhrázeno v plně vyšší, nebo možná, když ten limit prostě bude nějaký tam přesah, tak možná bude uhrázeno prostě ve vyšší toho limitu. [02:51] Jo, takže když se takhle s tím zubem, tak třeba, teďka si vymyslím, budu s jedným zubem, že mě bolí. [02:57] Oni mě ho odvrtajou, potom třeba za týden další kontrola, další kontrola, tak prostě při jednom případu na jeden konkrétní zub, co se mě dělá v té době, tak mám ten limit, ale když pak půjdu zase s jiným zubem, třeba za tři měsíce, za půl roku, za rok, tak to už se zase znova počítá a platí, jo? [03:17] Přesně tak, je tam ještě vliv na jak dlouho ta smlouva je uzavřena, jestli je to na rok, na dva roky. [03:27] Ano, ale ještě, radíme vždycky kontaktovat asistenční linku, protože je to kompetentní služba, která opravdu sdělí informace z pohledu krytí, jak to dopadne a nejlepší vrám, tak když pan má možnost kontaktovat předem, vysvětlit situaci, že například je potřeba navštívit zubrže a jak to dopadne prostě s tím hrázením pak ze strany pojišťovny. [03:56] Může on si najít nějakýho doktora jako obvodního lékaře, jak to máme my, či ještě a tady jako znovu kdo má vlastně ty strachovky nebo vlastně ty pojistky, co mají třeba všeobecná pojišťovna, tak může on mít svojeho lékaře jako klasicky, nebo musí chodit jenom k vám s jednaným doktorům, vámi s jednaným doktorům? [04:26] Takže když doktor bude prostě v tom seznamu, že s námi spolupracuje, tak v tom případě bude dostačující jenom předložit kartičku, nic hradit není potřeba. Když ne, tak jenom se informovat o asistenční služby, jestli prostě může pak navštívit toho lékaře to hradit a pak podávat žádost refundaci. [04:56] Jako klasický doktor, jak se k němu chodí, on třeba byl nemocný, neměl horečky, zase si kupoval léky, já jsem mu něco zháněl a tak. Máte nějaký seznam, kam by mohl normálně jako k tomu obvodnímu lékařovi chodit, tomu vašemu, nebo kam chodit, aby jsme věděli, kam může on jít? [05:12] Ano, ano, určitě. [05:13] Myslíte, že byste mě mohl tady ten seznam poslat třeba na můj mail? [05:18] Mohu, ano. A máte možnost, prosím, sdělit vaši mailovou adresu? [05:22] No, jasně, ano, ano, ano. [05:25] Tak poprosím. [05:26] Tak jak bude, jo, René, bez, jo, krátký, R-N-E, tečka, topolnický, T-O-P-O-L-ň-N-I-C-K-Y, zase bez čárek, zavináč, seznam.cz, teď seznam.cz, jo. [05:49] Tak, já vám velice děčný, já jenom to zkusím zopakovat a hlaskovat, jestli to mám správně, ať to vám dorazí, ten mail, takže já mám první písmenko R jako, [05:59] René, pak E jako Emil, N jako Norbert, E jako Emil, tečka, T jako Pibor, O jako Oskar, P jako Petr, O jako Oskar, L jako Lenka, N jako Norbert, i měkké, je tečko, jako Ivana. [06:14] Na konci je Y, René, topolnický je Y, tvrdé I, topolnický, N, něké I, a na konci po K je tvrdé, jo. [06:26] Dobře, dobře, tak v tom, a pak zavíráš se. [06:30] Ano, ano, ano, ano. [07:00] A ještě mohu vám sdělit klidně ten telefon na tu asistenční službu, protože bude to nejlepší, René, to vždycky kontaktovat, takže... [07:31] Ano, jo, jo, jo, jo, tam něco takového bylo, když tak mě to tam přiložte do toho mailu, jestli budete tak hodný. [07:38] Dobře, dobře, já to pošlu. [07:39] Jo, jo, já vám moc krát děkuji za ochotu a mějte se pěkně, jo. [07:43] Ráda se stále, já vám taky velice děkuji za váš čas. [07:45] Jo, jo, jo. [07:45] Krásný den, nasledanou. [07:47] Nasledanou. [07:47] Nasledanou.