[00:00] Dobrý den, České pojištění, spolovnej partner své pojišťovny, jak vám můžu poradit? [00:04] Dobrý den, telefon Hrákova, prosím vás, já jsem si zasílala u ukončení s vámi pojistky [00:12] a měla jsem tam nějaký nedoklatek, který jsem 20. říjnu poslala, [00:17] ale mě se ten vrátilo zpátky, tak jsem potřebovala s někým tam mluvit. [00:23] A jedná se o jaké pojištění? Jste potřebovali stornovat? [00:27] Úrazové. Posílala jsem vám to mailem. [00:31] To volali do zdravotního pojištění se zemstvu online přednání. [00:35] Můžu vám sdělit centrálné oddělení telefon a vy se tam dojednáte ohledně... [00:39] Určitě, určitě. Jo, já si bych si to napsala. Počkejte, já si jenom hlušku [00:46] a nějaký papír tady musím najít. No, můžete? [00:54] 221. [00:56] 221, ano. [01:00] 585. [01:02] 585. [01:07] A tři jedničky. Jedna, jedna, jedna. [01:09] Dobře, děkuju moc. [01:10] Ano, a na slovo.