← Zpět na přehled

Detail hovoru

ID: 1763027622783:ccxmlSession_80008562

Základní informace

Datum a čas
Čt 13.11.2025 10:53
Směr hovoru
příchozí
Volající → Volaný
+420952222222 → +420225354940
Připojené číslo
208
Agent
Vladyslava Schevchuk (208)
Jazyk
cs
Délka hovoru
06:06
Celkový čas
06:35
hiff PVZP
Nahrávka:

Hodnocení hovoru

Pro tento hovor zatím není uložené hodnocení.

Transkripce

[00:00] Dobrý den, pojštěm na VZP AS, telefonu Vladislava Ševčuk, jak vám mohu poradit?
[00:04] Dobrý den, prostě chtěl bych se tam pojistit, v České republike, ale nemám tu ani trvající pobyt, nemám tu nič.
[00:14] Prostě jako fyzická osoba, že bych si toho hradil sám.
[00:18] Ano, mohu se vás zeptat, na jak dlouho to pojštění budete potřebovat?
[00:22] Mohu se vás zeptat, na jak dlouho se to pojštění budete potřebovat?
[00:29] Nevím, jaké máte cenové ponuky, třeba z tří měsíce, z čtyři měsíce?
[00:33] My máme od jedného měsíce až do šestdesát měsíců.
[00:38] No a z které se vypadá do toho jedného měsíce?
[00:43] Takže, my máme dva druhy pojštění. První druh je to základní zdravotní pojštění, které pokryvá jenom nutno a neodkládnou péče, případně náhleho nemocnění nebo úrazu.
[00:55] A další pojštění je to komplexní. Komplexní zdravotní pojštění pokryvá preventivní prohlídky, hospitalizace v nemocnici, lékařem přidepsané léky, vyšetření testy a tak dále.
[01:06] Takže, mohu se vás zeptat, o jakém pojštění byste měl zájem?
[01:10] Takže, prostě, když se mi začne stánět na stavbě, alebo na prechodě prechodců.
[01:17] Takže, myslíte, že stačí vám základní zdravotní pojštění, aby byla zahrnutá nutná neodkládná péče jenom?
[01:27] Tak v tom případě to bude komplexní zdravotní pojštění.
[01:35] Mohu se vás zeptat, kolik je vám let?
[01:37] 45 let.
[01:39] Takže, cena komplexního zdravotního pojštění na jeden měsíc je za 3390 Kč.
[01:50] Je to komplexní pojštění, jste říkal, že v případě potřeby operace a tak dále, tak toto pojštění za toto zahrnuje.
[02:03] A je za 3390 Kč.
[02:05] Základní zdravotní pojštění je za 630 Kč za jeden měsíc, ale operace nebudou tam zahrnuté.
[02:12] Dobře, super. A kdybyste mi dali to základné, takže kolik by mělo to vyšlo? 600?
[02:18] 630.
[02:20] 630, jo, fajn.
[02:23] Tak bychom se ostali při tom základném pojštění.
[02:26] Tak toto pojštění zeštění...
[02:30] A kde se nachází vaše pobočka, aby to mohl stavit?
[02:35] Já s vámi mluvím z pobočky v Praze, v ulici Celetna.
[02:38] 38.
[02:39] Pokud vám to vyhovuje, můžete dorazit na naši pobočku, anebo můžeme to poštění sednat i online.
[02:45] Online, ale to bychom museli čekat na kartu, ne? A takové věci.
[02:53] Tak kartičku pojištěnce máme papírovou, plastovém obálu.
[02:57] Každopádně po zaplacení vám ta papírová kartička přijde i na e-mail v elektronické podobě.
[03:03] Takže a potom ještě na požadavé klienta můžeme to poslat i poštou na vaši adresu.
[03:08] Jo, fajn. A kdybychom se zestavili na pobočky, ale bychom...
[03:11] Abyste mi tu kartičku dali osobně do ruky?
[03:13] Ano.
[03:15] A já bych se vám to tam ovláděl, ne?
[03:17] Ano.
[03:19] Že vaša pobočka se nachází, kde se nachází?
[03:24] Takže ulice Celetna, 38. Je to vedle náměstí republiky.
[03:29] Vedle náměstí republiky, jo?
[03:33] Ano. Pokud mi dílíte vaš e-mail, na vaš e-mail mohu přeposlat naši adresu.
[03:39] Jozef Ola.
[03:42] Prosím?
[03:44] Jozef Ola. Jmenu říkali, ne?
[03:51] Ne, ne, ne. Budu potřebovat e-mailovou adresu, ne jméno.
[03:56] Větší, co e-mailovou adresu, nemám, protože mám dvačíkový telefon, prostě.
[04:04] Takže na telefon bohužel nemohu vám to poslat, je to většina rýnka.
[04:08] Takže buď na e-mailovou adresu, anebo to takhle sdělit po telefonu.
[04:12] Bude to ideálně ještě po telefonu, já se prosím vám.
[04:18] Takže, jak jsem vám řekla, že naše adresa je Celetna, 38.
[04:23] Můžete k nám dorazit. Je to o páté pátro a my vám raději pomůžeme se sjednáním.
[04:34] Můžete na městě ještě raz?
[04:35] Na městě republiky.
[04:37] Na městě republiky.
[04:39] A prosím vás, telefonečíslo na vás, kdybychom si poprosili.
[04:45] Aha, takže číslo je 225.
[04:49] Momentík.
[04:52] 254.
[05:02] 254.
[05:05] 34.
[05:13] Mám.
[05:14] 940.
[05:16] 940.
[05:19] Ano.
[05:21] 940. Výborně, mám na vás kontakt.
[05:28] Mohu vás poprosit o vaši telefonní číslo, aby mohla vás zadat na našeho systému.
[05:35] Ano, 728.
[05:38] 728.
[05:39] 252.
[05:42] 252.
[05:43] 357.
[05:45] 357, aha.
[05:47] Takže děkuji vám za vaš kontakt a budeme očekovat vás u nás v kanceláři.
[05:52] Dobře, super. Zastavím se prvého dňa.
[05:55] Ano, určitě.
[05:57] Takže já vám děkuji za informace a očekáváme na vás. Přeji vám hezký den.
[06:02] Na shledanou.
[06:02] Napodobně, na shledanou.