← Zpět na přehled

Detail hovoru

ID: 1763026763402:ccxmlSession_80001954

Základní informace

Datum a čas
Čt 13.11.2025 10:39
Směr hovoru
příchozí
Volající → Volaný
+420773212455 → +420225354958
Připojené číslo
219
Agent
Oyuntuya Nandi-Erdene (219)
Jazyk
bs
Délka hovoru
04:00
Celkový čas
04:09
hiff PVZP
Nahrávka:

Hodnocení hovoru

Pro tento hovor zatím není uložené hodnocení.

Transkripce

[00:00] Dobar dan na telefonu njenoj interes pojištavnih VZP, jak mogu vam pomoć?
[00:04] Dobar dan, Ivam Stojanović, tada je zavoljeno, ako vi smo mluvili,
[00:10] ako tad imamo otasku, prosim vas, ta žados PDF, to je žados to okončanje,
[00:18] ako te smluve, kterim imamo, joj, tad imamo napisati čistu smluve,
[00:24] nevim je přesnije, ako po te, jako, ti šeklno vjeci, kterih ješće imamo napisati,
[00:30] počkajte, tako ja vam to rihle kouknu, jenom minučku, na tom žados kouknu,
[00:37] tak, budeme tam davat pojištna nová čisla, to sam vam poslala,
[00:41] budete mi tam, uplnje nahoře napišete, a pak na ten pojištnik napišete meno,
[00:47] příjmenin, ja sam narozenili, a adresu, a kdježdete ještje dolu,
[00:55] tak tam je napisano zanik pojištjeni, a tam napišete vypovjet,
[01:05] do dvom mjesecu, a důvod zaniku, napišete, že čechazite na kompleksni zdravotni pojištjeni.
[01:14] Takže na zanik, jako, mame, jako, do dvom mjesecu,
[01:26] a nebo jinaduvod, tam dole je tako jinaduvod, tako.
[01:31] Jine zmjeni.
[01:33] Jo, ne zmjeni, jina, hned pod, do dvom mjesecu, tak je dola, jina, a, ano.
[01:40] A důvod zaniku, tam napišete.
[01:43] Tako je, že čechazite na kompleksni zdravotni pojištjeni.
[01:46] To mame napsat, jo.
[01:48] Mhm, možete tam napsat.
[01:50] Dobře, dobře.
[01:53] A, išće pak.
[01:55] Datum, to všechno, ne.
[01:57] Datum možete napsat tam nahoře, uzavřene dne.
[02:02] Mhm, jo, to bude dnes.
[02:05] Uzavřena, mi smo to uzavřeli včera, takže včerejši datum, prosim.
[02:10] Dobře, takže, vanas.
[02:12] Jo, je tam dôležiti, abiste mjel pojistni čisto.
[02:17] Osam.
[02:18] Čisto smo vi, a, že chcete vi povjet, a, išće podpis.
[02:24] Mhm, jako djelamo podpis, pretože mi to všechno djelamo na telefonu, takže.
[02:31] Mhm, nešlo bi vytisknut?
[02:33] Vytisnut, a, potom skenovat znovu.
[02:38] Mhm, a, nebo, a, potom napište svoj imeno, a, v imelu, prosim, potvrđte, že tam podopišete.
[02:45] Že mi napište imel, že, jako, sohlasite s tim.
[02:48] Aha, dobře, dobře.
[02:49] Skusime to udjat bez podpisu, skusime to.
[02:51] Dobře, skusime to.
[02:53] Takže, udjelamo to tako, aby, aby ne zatraćili čas.
[02:56] Dobře.
[02:57] A, no, a, no.
[02:58] Dobře, a, ten dotaznik, pan je, vyplnila ve Wordu, takže to ne pošljete.
[03:03] E, to, jo, jasnije, to ste ne museli, stačilo nam, prostě, odpovjdat, ne, jenom do imelu, klidnije, ne, nebo, a, no.
[03:09] Je, jenom, ne, jako, jako, aha, jasnije, jasnije, jasnije.
[03:12] Ne, nebo, a, no, a, jeslije, a, no, tak, e, vić informacija.
[03:16] I, možemo dati důvod, ali, podijel' sam se na to, to je, jako, to je, više ne, jako, proste.
[03:22] Tak, to je super, to je super, tak, možemo to hned udjelat.
[03:25] Tak, mi to stači, jenom, napsat do imelu, ne musite, upo, celi djelat ve Wordu.
[03:29] Jasnije, jasnije, djel' sam.
[03:31] Stači, jenom, sad.
[03:32] Jer, vi imate, jako, udaje tam, které potrebujete, jako, na to.
[03:35] Ja, mam udaje, všechni, jenom, potřebovala sam, ten zdravotni dotaznik.
[03:39] Dobro, i potom nam, potom nam poslite, jako, novu, jako, jo, novu vijec, jako, novu povištovnu, a, barko, jak bi to započelo.
[03:49] A, no, až mi pošlate udaj, tak' ja vam hned pošlu navrh, jo.
[03:54] Jasnije, jasnije.
[03:55] Tak' jo, zatim, zatim.
[03:56] Dijekujem vam, ještje, jednom.
[03:57] Nasledanje.
[03:58] Hvala vam tako i na shledanou.