[00:01] Dobrý den, pojišťovna VGP a E, stojkovou telefonu. [00:04] Dobrý den, paní stojková, Ladě Černý ještě jednou. [00:07] Dostal jsem ten vyhledávač a... [00:10] A ty jste dostali dva nebo třikrát jména, jsem koukala. [00:13] Jak mi se to zaseklo? [00:15] No, je to v pohodě. Hlavně, že teď mi to fakt přišlo. [00:19] Já jsem se tady chtěl zeptat, mám kontaktovat, [00:23] já jsem našel v opavě dvě zařízení, mám kontaktovat to zařízení [00:25] a říct jim, že potřebujeme vyšetření ohledně [00:29] určení výště pojistného, jo? [00:32] Ano. Pokud vás zaregistruju, [00:36] takže chcete sjednat pojištění [00:39] a potřebujete vstupně lékařskou prohlídku [00:42] a klidně by pak potom paní zůstala u toho lékaře, [00:45] pokud vám vyhovuje. [00:46] A, super. V opavě jsou jenom dvě místa, v nemocnici a v tom, [00:52] tak jo, tak já je hnedka kontaktuju a takhle jim to sdílím. [00:56] Kdyby jste pak potom ještě potřebovali, [00:59] tak klidně se obraťte na tuto asistenci, [01:01] tenši službu, tam se vám pokračují telefony. [01:02] Tak, tenši potom, OK. [01:03] Jo, jo, všechno by důleželo. [01:06] Super, děkuji vám za informaci, hezký den vám přeji, [01:08] naslanou. [01:09] Mějte se hezky, vy taky, naslanou.