[00:01] Dobrý den, o telefonu Něna, ON2S pojištovní VZP. [00:05] Ano, ano, děkujeme. [00:08] Dobrý den, já se na vás obracím, protože jste nedávno sjednala smlouvu. [00:13] Ano. [00:15] Akorát vidím, že máte základní zdravotní pojištění na 12 měsíců. [00:19] Oveřili jste, jestli vám to stačí, protože často, když žádáte o prodloužení vízu, [00:25] tak oni požádají komplexní zdravotní pojištění. [00:28] Paní vlastně jenom podává, paní Světlana, teď jsme ji tam brali, [00:33] protože oni vlastně jenom podávají ještě na to víza. [00:35] Tady není žádné prodloužení, nic, tady se jedná jenom o to střupko. [00:38] Ale to, že stačí, už jste to ověřili? [00:43] No, ještě ne, jaké budu podávat teď, vlastně tu žádost, tak uvidíme, [00:48] zda to bude dostačující, nebo ne, když tak, tak to tam změníme u vás, nebo doplatíme. [00:52] Dobře, akorát pak to už nejde doplatit, budeme muset stornovat celý smlouvu [00:58] a vrátit se vám peníze. [01:01] Aha, vystavit ten znovu, ale než se vám vrátí peníze, [01:05] tak to trvání nějakých měsíc a tři měsíce, jo? [01:07] A nevadí, a nevadí. [01:09] Dobrá, tak já vám volám informačně. [01:11] Tak já vám hned za chvilku pošlu vaš smlouvu na e-mail. [01:15] Dobře, děkuji. [01:17] Dobře, perfektní, děkuji moc za informaci. [01:19] Nenou.