[00:00] Dobrý den, pojišťovna VZP a S, stojkovou telefonu, jak vám můžu poradit? [00:03] Dobrý den, Láďe Černý, já bych potřeboval mluvit s paní stojkovou, protože ona mě, nebo mě vím, můžete vlastně taky poradit. [00:11] Ano, to jsem já, to jsem já. [00:12] Ááá, já jsem vlastně, když jste mi říkala, že mi pošlete ty smluvní lékaře. [00:18] Podsilával jsem vám to včera ještě. [00:21] Neobdrželi jste? [00:24] K vám pošlu iště jednou ten e-mail, ano, a ten odkaz na ty smluvní zahrízení. [00:36] Ty i spam, protože včera, jak jste namluvili... [00:39] Jo, já jsem všechno, všechno jsem se díval, vždycky kontroli spam, ale přišlo. [00:44] Ten první e-mail mi přišel s tou nabídkou, s těma otázkama, ale e-mail... [00:50] Dobře, tak já to ještě jednou, ještě jednou zašlu. [00:54] Jo, pošlete to ještě jednou. [00:55] I ty formuláře a i ten odkaz na smluvní zahrízení. [00:59] Výborně, ať my se s něm můžeme domluvit. [01:02] Určitě, určitě poselám. [01:06] A i telefonné číslo na asistenční službu rovnou byste měli po ruce, ano? [01:10] Mhm, výborně. Děkuji vám pěkně, hezky jdem přijít, zatím naslanou.