[00:00] Dobrý den, Veronika Bartolovicová, oddělení cestovního pojištění online. Jak vám mohu pomoci? [00:05] Dobrý den, Limlová. Prosím vás, já mám takový dotaz. My jsme včera večíř, jsem vyplňovala pojištění pro syna a spletla jsem tam datum narození. [00:13] Já jsem včera vyplňovala několik formulářů a prostě jsem se uklepla. Půjde to v tý smlouvě spravit, nebo máme tu smlouvu nějak požádat o zrušení a zase znova ju vyplnit? [00:24] Je to uhrazená smlouva? [00:26] Je to uhrazená smlouva, jo. [00:28] Já vás jenom poprosím, protože my tu změnu data narození přeposíláme při slušnému oddělení, tak já vás jenom poprosím, jestli nám můžete jako odpověď na ten e-mail, kde vám přišla ta smlouva, nám jenom zašlete e-mail, že zádáte o změnu narození. [00:48] Jo, já se hrozně omlouvám za komplikace, ale my jsme to včera vyplňovali, on je to školní výlet a jak jsem vyplňovala spoustu čísel, tak už jsem napsala. [00:58] Nic se neděje, my to přepošleme kolegům, ať to opraví. [01:03] Já se jenom chci zeptat, bude to opravený během dneška, protože ono zítra odjíždí. [01:07] Ano, to by od dnešního dne to určitě bude. [01:09] Takže já poprosím, ono je to manželův e-mail, takže já jenom zjišťu, jestli to jde vůbec spravit, takže manžel pošle e-mail, omlouvám se za komplikace, napíšu zprávní datum. [01:18] V pořádku, opravíme. [01:20] Dobře, tak jo, děkuji se moc hodná, mějte se hezky, nashledanou.