← Zpět na přehled

Detail hovoru

ID: 1763020823655:ccxmlSession_79951033

Základní informace

Datum a čas
Čt 13.11.2025 09:00
Směr hovoru
příchozí
Volající → Volaný
+420704460085 → +420225354950
Připojené číslo
209
Agent
Veronika Bartolovicová (209)
Jazyk
cs
Délka hovoru
03:18
Celkový čas
03:40
admin PVZP
Nahrávka:

Hodnocení hovoru

Pro tento hovor zatím není uložené hodnocení.

Transkripce

[00:00] Dobrý den, Veronika Bartolovicová, oddělení cestovního pojištění online. Jak vám mohu pomoci?
[00:05] Václatová, dobrý den. Prosím vás, já jsem se chtěla zeptat tomu cestovnímu pojištění.
[00:10] Já jsem tady četla ty pojistné podmínky, ale stejně z toho nejsem úplně moudra.
[00:15] Chtěla jsem se zeptat na to pojištění sport. Jak je tam podmínka, že když se něco stane s těma věcma kvůli dopravci.
[00:29] Takže jsem se chtěla zeptat, kdo všechno se počítá do toho dopravce.
[00:33] Jestli se to počítá třeba i když vám ve skybusu něco udělají s ližema, nebo jestli dopravce je i pak třeba lanovka, kdyby se něco stalo s vybavením.
[00:44] Jako vlastně kdo všechno se pak počítá do toho dopravce.
[00:47] Dopravce, tam by to mělo být jako dopravní prostředek, autobus, vlák, letadlo.
[00:54] Ale lanovka, to úpřímně nevím.
[00:58] To bych vám když tak dala kontakt na centrálu, kde kolegové ty pojistné události řeší.
[01:03] Protože dopravce určitě se tím myslí jako autobus, vlák, letadlo, klasické dopravní prostředky.
[01:09] Takže všechny budou když tak určitě, ale lanovka asi je s motorníkem.
[01:13] To úplně nevím.
[01:14] To bych vám když tak dala kontakt na centrálu.
[01:18] Dobře, a ještě jsem se vás děkuju.
[01:21] Chtěla jsem se vás zeptat na to pojištění těch stornovacích poplatků.
[01:26] Tady píše, že pokud zvolíte variantu pojištění nadstandard, nemusíte dodržovat výše zmíněné podmínky pro seznání stornovacích poplatků, bla, bla, bla.
[01:36] To s tím minimem těch dnů.
[01:39] No a mě v té kalkulačce vlastně vyjelejí jenom varianty nadstandard a pak si můžu konfigurovat ten balíček na míru.
[01:46] Takže jakmile je tam nadstandard, tak platí, že já to storno můžu jakoby sjednat kdykoliv.
[01:53] Ano, přesně tak.
[01:56] Já ho můžu si jako sjednat.
[01:57] Nad v den v odjezdu, to je přeci, nebo jako v den před odjezdem, takhle.
[02:01] Jako mělo by to být aspoň tak týden, protože vlastně tam to storno poplatkuje na to, když vlastně neodjedete kvůli nemocí před tím odjezdem.
[02:13] Takže v den odjezdu to už asi úplně jako je takový, že tam je to spíš na tu nemoc před tím odjezdem, když onemocníte nebo se něco stane.
[02:23] Jo, jo, no mně šlo o to, že když si něco jakoby platí na...
[02:27] ...plativně na poslední chvíli, ale přece jenom si to chcete ještě pojistit, aby se v těch pár dnech něco nestalo, tak jak tohle to vlastně jakoby funguje, no.
[02:38] Ano, takhle, tak pár dní před tím to určitě můžete sjednat, můžete to v podstatě sjednat kdykoliv, protože od toho nadstandardu.
[02:46] Dobře, dobře, tak jo, tak moc krát děkuju.
[02:50] A ještě teda, ještě je to dobře, chápu, když jsem četla tady u těch sportů, tak klasický ližování je normálně rekreační sport, že jo?
[02:59] Ano, přesně tak, pokud se jedná o ližování na sjezdovce po vyznačených trasách, mimo rychlostního ližování, tak je to bez nutnosti při pojištění sportu, je to tak.
[03:10] Dobře, dobře, tak jo, tak vám moc krát děkuju, nejte se hezky.
[03:14] Děkujeme.
[03:14] Na shledanou.