[00:01] Dobrý den, pojďte na Slavia, u telefonu Demeter Žile, jak vám mohu poradit? [00:04] Dobrý den, já bych si chtěla koupit komplexní zdravotní pojištění pro cizince. [00:11] Děkuji moc krát, rád vám pomohu. A na jak dlouho je potřeba sjednat komplexní zdravotní pojištění? [00:18] Na 24 měsíců. [00:19] Okamžit, prosím. Tak, zkusíme to jenom zkontrolovat. [00:24] A poprosím o sdělení věku osoby, pro kterou je potřeba sjednat to pojištění. Je to pro vás? [00:34] 59. Mám tady pánas vedle sebe. 59. [00:37] 59 let. Okamžit, prosím. Na jak dlouho? [00:50] Na 24 měsíců. [00:53] Dobrý den, takže rád vám si informuji, že ještě máme možnost uplatnit dodatečnou slevu. [01:05] Takže cena bez slevy za dva roky vychází 43 tisíc na komplexní zdravotní pojištění. [01:12] S tou slevou zkusíme to spočítat. Takže ta sleva činí 35%. [01:19] A s tou slevou cena vychází 27 tisíc. [01:23] 2950 korun. Takže je to cena za dva roky. [01:29] A tu můžeme zaslát přímo do mailu. Jenom zkusím dohledat mail pod tímto telefonním čislem, z kterého voláte. [01:37] Jestli to máme k dispozice. Je to oxmarzavináčseznam.cz. [01:42] Ano, je často tady. Oni přijdou za mnou a já jim tady často dávám svoji mail. [01:48] Tak v tom případě můžeme zaslát zatím tu nezaváznou cenu o nabídku. [01:53] Můžete a já vám odpovím. Ano, dobře. [01:56] Ano, ano, přesně. [01:57] Dobře, tak hned pro vás to posílám a pro následně si na ní jenom poprosím odpovědět na e-mail a následně pak budeme kontaktovat. [02:06] Zašleme pak návrh, smlouvy, platební údeje a tak dále. [02:09] Ano, dobře. [02:11] Dobře, tak poprosím jenom očekávajte na e-mail. [02:13] Ano. [02:14] A děkuji moc krát za vaš čas. [02:15] Za málo, děkuji. [02:17] Děkuji, nasledanou. [02:18] Nasledanou.