[00:00] Dobrý den, telefonu Anton Hary si dopojíšťoval na OZP AS, jak vám mohu pomoci? [00:04] Dobrý den, Petro, jsem o telefonu, prosím vás, dneska dostal jsem navaznou sluvi pro mojho studenta, jedině, že chci se mě zeptat, já taky budu posílat od Raiffeisen Banka a vy taky máte účet Raiffeisen Bank, [00:19] když ho budu na okamžik platit přes QR platba, to je stejná rychlost, jak platit přes kartu, protože pro mě lepší je QR platba, stejný mám Raiffeisen a potřebuju to říchlí, protože musíme to, začíná od ledna, ale musím teď ukázat tomu večeru, který nám čeká. [00:42] Rozumím, ano, samozřejmě, takže pokud to zaplatíte QR a budete to odesílat z Raiffeisen Bank, [00:49] tak ono to přijde tak v průběhu třiceti minut, z osobních zkoušeností, že vlastně to trvá tak maximálně do hodiny. [00:55] Ono totiž vlastně musí ta platba nám objevit na našem účtu a ono se může trvat jak od některých třin, tak až vlastně prostě do hodiny, ale to bude veřízeno opravdu rychle. [01:08] Jako, nejlepší cesta je platit mě kartou, ale, a to dneska, určitě, ano, pokud to zaplatíte, tak dneska to dostanete samozřejmě. [01:16] Super, hned to musím zaplatit. A ještě, prosím vás, já jsem, já, [01:20] to je můj student pro Gríkola Gevorčana, ale tam na vrstvu mluvy je napsané můj telefonní číslo a můj e-mail, to nevadí? [01:29] Nevadí, je to kontaktní informace, takže může být i nepřímo na toho studenta. [01:35] Hned to platím, jo, děkuji vám, mějte se. [01:37] Taky, taky, neslyšenou.