← Zpět na přehled

Detail hovoru

ID: 1762951676467:ccxmlSession_79826045

Základní informace

Datum a čas
St 12.11.2025 13:47
Směr hovoru
příchozí
Volající → Volaný
+420602619011 → +420225354999
Připojené číslo
210
Agent
Jan Šebek (210)
Jazyk
cs
Délka hovoru
05:41
Celkový čas
06:44
all ČePo
Nahrávka:

Hodnocení hovoru

Pro tento hovor zatím není uložené hodnocení.

Transkripce

[00:00] Dobrý den, u telefonu Jan Šebek, České pojištění, jak vám pomoci?
[00:02] Dobrý den, Trokšerová, prosím vás, já jsem se chtěla zeptat, jestli děláte testovní pojištění komerční pro cizince,
[00:11] který je teda z Řecka, který přiletěl včera sem narychlo a nevyřídil si doma pojištění, prostě testovní, jo.
[00:20] A teď jsme ho chtěli pojistit, protože tady bude 10 dnů a nevíme kde, jestli to vůbec jako lze, protože dnes to šlo, no.
[00:29] No, lze to ale ne cestovní pojištění, ale zdravotní pojištění pro cizince.
[00:34] Ona se samozřejmě existuje, je varianta cestovního pojištění pro Českou republiku, nicméně ta nemá v sobě zahrnuté zdravotní výlohy pro Českou republiku,
[00:44] protože se počítá s tím, že si to synává většinou občan České republiky nebo cizinec, který má vlastně nějaké komerční zdravotní pojištění, jo.
[00:53] Takže pokud se jedná o zdravotní pojištění cizince v České republice,
[00:58] tak jedině pomocí k produktu zdravotní pojištění cizinců.
[01:03] No, ale jak jsi měl rozumit, on sem přijel na návštěvu, on tady jako nebydlí, ale jako nevyřídil si, prostě jak my, když jedeme do zahraničí,
[01:14] tak já si dělám, že jo, prostě cestovní pojištění pro případ, kdyby se něco stalo.
[01:20] A on si ho nevyřídil v Řecku, protože to bylo prostě narychlo a prostě na to zapomněl.
[01:27] A on nemá možnost se osednout online?
[01:31] U nějaké řecké pojišťovny?
[01:33] No, no, protože tam je napsat, tam oni po něm chtějí, že to mělo být sjednaný prostě před odjezdem, jo.
[01:42] Jasně, jasně.
[01:43] Takže, no, no, no, no.
[01:46] A oni prostě včera večer řešili vlastně letenky, on odletěl, no a prostě teď zjistili, že Zera nemá pojištění, jo.
[01:54] A když by tady potřeboval, tak jako, no, tak on má jenom...
[02:00] Takhle, takhle, jestli, jestli, že je to občan z Řecka a má kartičku veřejná,
[02:05] které je součástí toho evropského systému, tak on jako na nutnou na odkladnou péči by mohl být ošetřen na základě té kartičky, jo.
[02:19] Ano, ano, to vím, to vím.
[02:21] Jo, ale samozřejmě, samozřejmě to cestovní pojištění se snává i třeba s odpovědností a s nějakými dalšími věcmi.
[02:28] Ano, přesně, no, no.
[02:30] A to už by tam pochopitelně neměl, měl by tam jenom nějaké to nutné na odkladné ošetření podle pravidelství.
[02:35] V České republice, jo.
[02:37] No, no, no.
[02:39] Na základě té karty, na základě toho evropského průkazu pojištěnce.
[02:42] Ano, ano, to vím, to vím, to vím.
[02:44] No, no, no.
[02:46] Takhle dá se sjednat jako varianta cestovního pojištění pro Českou republiku, která je do zahraničí, neplatí pro Českou republiku, jo.
[02:56] Ano.
[02:57] Jo, takže je speciálně varianta pro Českou republiku, jo, ale, ale prostě...
[03:06] Nejsou tam teda ty zdravotní výlohy, ty by musel případně čerpat z toho veřejného zdravotního pojištění,
[03:12] ale neměl by tam vlastně, vlastně by tam neměl tím, tím by tam neměl vlastně ani tu repatriaci.
[03:19] Kdyby potřeboval z nějakého důvodu převést, převést do toho, do té mateřské země, tak to by tam neměl, no.
[03:25] A to se jmenuje, jak to je, to je zdravotní pojištění České republice, teda pro cizince.
[03:33] No, já když tak vám můžu dát kontakt.
[03:39] Tak kolegy, teďkon ještě je otázka, teďkon vládte takové na maklerskou společnost, jo, my to děláme pro více pojišťoven.
[03:46] Jo, takhle, ale já jsem, já jsem to našla na internetu, jo, to je telefonní číslo, takže to se omlouvám, já mám tady zdravotní pojištění cizinců.
[03:55] Ano, to my děláme, to my děláme, to my děláme, ale děláme, jako, jako maklers to děláme pro více pojišťoven, takže vy chcete pro nějakou konkrétní pojišťovnu?
[04:07] Ne, já, mně by to bylo jedno, hlavně, aby byl tady pojištěnej, že jo.
[04:11] Tak jako, asi nejlepší varianta je vlastně ciziná společnost Všeobecné zdravotní pojišťovny, to znamená pojišťovna VZP, protože ta má jako nejvíc textovních zařízení, jo, takže, ještě já vám dám kontakt na kolegy a...
[04:28] Ano.
[04:29] ...ti by vám jako potom řekly přesnější informace, ano.
[04:33] Dobře, no, děkuju.
[04:34] No, on se přijel na jak dlouho asi?
[04:37] Na deset dnů, na deset dnů.
[04:39] Jo, ono se, to zdravotní pojištění procesence se dá sjednávat vlastně i jakoby, i na dny, jo, takže, dejme tomu, i na deset dnů se dá sjednat, jo, s tím, že by tam měl ty zdravotní výlohy, jo, takže, číslo, jestli si poznamenáte, je 225...
[04:59] Ano, 225...
[05:02] 354...
[05:04] 354...
[05:06] 940...
[05:07] 940...
[05:09] 940...
[05:10] Jo, v případě dá se to sjednat i online, na stránkách normálně www.pvzp.cz, vlastně normálně je odkaz na zdravotní pojištění cizinců online, takže i tam se teda sjedná online, anebo můžete samozřejmě telefonicky.
[05:24] Dobře, tak já vám moc děkuju.
[05:27] Jo, pokud se tam potřebujete zeptat na nějaké informace k tomu, jo, co by to všechno eventuálně zahrnovalo, tak můžete se zeptat tam.
[05:35] Dobře, děkuju moc, mějte si...
[05:37] Tak já bych ráda z toho naslyšenou.
[05:39] Naschledanou.