← Zpět na přehled

Detail hovoru

ID: 1762951085387:ccxmlSession_79821255

Základní informace

Datum a čas
St 12.11.2025 13:38
Směr hovoru
příchozí
Volající → Volaný
+420777316189 → +420225354940
Připojené číslo
208
Agent
Vladyslava Schevchuk (208)
Jazyk
cs
Délka hovoru
05:44
Celkový čas
06:14
hiff PVZP
Nahrávka:

Hodnocení hovoru

Pro tento hovor zatím není uložené hodnocení.

Transkripce

[00:00] Dobrý den, pošťovna VZP. Já jsem telefonovat, že Slava Ševčuk. Jak vám mohu poradit?
[00:05] Dobrý den, tady je Fox. Prosím vás pěkně, já mám dilema. Já mám český důchod a jsem právoplatný Čech a mám americké pojištění, jen jsem právoplatný američan.
[00:24] Tak nevím, jestli jsem cizinec pro vás nebo domácí.
[00:29] Je to spíš dotaz na VZP, na Všeobecní zdravotní pošťovnu, protože momentálně jste se dovolal na línku komerčního pojištění pro cizince.
[00:39] Pro cizince, kteří na území České republiky pobývají dlouhodobě. Určitě my nevíříme naše pojištění i českým občanům, které byly odhlašeny od veřejného systému pojištění,
[00:52] ale já nevím, jak to funguje v tom případě, když jste už v důchodu a máte možno...
[01:00] jestli máte možnost čerpat to poštění.
[01:03] Aha, no a to je právě ten...
[01:08] prakticky ten důvod, proč volám, jo.
[01:11] A že vám říkám přesně ten můj status je jako, že mám obojí občanství a obojí důchod.
[01:27] Já jsem důchodce tam i tady.
[01:32] A tady už pobýváte dlouhodobě nebo stejně pobýváte dlouhodobě...
[01:36] Já, já, to je tak, jak se mi hodí, jak se mi líbí.
[01:40] No a já nevím, jestli to slyšíte, měl jsem chřípku, že,
[01:44] a přišlo na potaz s rodinou, jestli mám nárok na to nebo na to.
[01:53] Rozumíte, já čisto jim s doktorama a s tímhletím vším.
[01:57] No a já jsem tady zhruba, letos jsem tu víc než půl roku, jindy tady jsem míň.
[02:04] Víte, tak, jak se mi chce, no, nebo jak se mi hodí.
[02:07] Rozumím, já se to ptám jenom z toho důvodu, že jestli už jste rozhodl, že dlouhodobě budete pobývat,
[02:13] tady v České republice, že zůstanete se tady,
[02:16] tak v tom případě určitě má smysl pořídit pro sebe to veřejné poštění.
[02:21] Protože to komerční poštění určitě trošičku se liší od toho veřejného.
[02:26] Já bych vám chtěla především zavolat na VZP, na Všeobecný zdravotní pošťovnu,
[02:32] já vám vzdělím tam číslo, a zeptat, jestli jste v důchodu,
[02:36] a jestli se sparáte pod to veřejné poštění, i když jste byl odhlášen od toho systému.
[02:42] Dobře.
[02:43] Jo, jo, no, tam můžete mi dát to číslo, prosím vás?
[02:46] Ano, číslo je 952 222 222.
[02:55] Takže 6 dvojek, jo?
[02:59] Ano, na konci je 6 dvojek.
[03:01] Dobře.
[03:02] A v případě, pokud vám bude odmítno toto VZP,
[03:06] tak v tom případě můžete se na nás zase obrátit,
[03:09] a my to poštění vám pomůžeme sjednat.
[03:11] V případě, pokud teď můžu vám nabídnout například zánovu nabídku na to poštění,
[03:17] a vysvětlit, o čem se jedná, pokud sjednáte naše poštění.
[03:22] Dobrý.
[03:27] Takže, mohu se vás zeptat, kolik je vám let, aby mohla vám přepočítat stanu na poštění?
[03:30] 79.
[03:33] 79. A předpokládám, že budete chtít mít tady na území České republiky plnou péče.
[03:39] Asi jo.
[03:43] Protože my máme dva terify poštění.
[03:45] První terif je to základní zdravotní poštění, které pokryvá jenom nutnu a nadkladnou péče.
[03:50] Tak to bych vám nevyhovovala.
[03:51] A to další poštění je to komplexní, které už pokryvá primitivní prohlídky, hospitalizace v nemocnici,
[03:58] lékařem předepsané léky, vyšetření testů a tak dále.
[04:02] Takže to poštění vezmeme například na 6 měsíců, jak jste říkal, že jste přibližně byl minule půl roku.
[04:09] Takže na 6 měsíců to komplexní zdravotní poštění, komerční, je za cenu 74.570 Kč za 6 měsíců.
[04:22] Za 4 tisíc, jo?
[04:22] Ano.
[04:24] A to je jenom 6 měsíců.
[04:29] Ano, je to jenom za 6 měsíců.
[04:31] Dobrý. A to je komplexní?
[04:39] Komplexní zdravotní poštění.
[04:40] Bez ohledu na to, že člověk bere důvod, jo?
[04:44] Ano, ano.
[04:46] Dobrý. Tak a zbytek té informace potom na to, jak by to probíhalo, to normální zdravotní poštění,
[04:59] bude na tom čísle telefonem vysvětleno, jo?
[05:03] Pokud se jedná o normální jako všeobecný zdravotní poštění, tak v tom případě můžete zavolat na to číslo, které jsem vám sdělila a zeptat se u nich, jak v tom případě můžete pro sebe jeho sjednat a jak platit a tak dále. Bohužel ti tu informace nemám.
[05:20] Aha, dobře. No, děkuji vám moc rád.
[05:24] Ještě jedna věc. Kdybyste chtěl, já bych vám mohla přeposlat naše pojistné podmínky na vaší mail a informace ohledně našeho poštění.
[05:31] Ne, to já najdu na internetu určitě.
[05:33] Určitě. Určitě je to na vám.
[05:36] Jo, no, dobrý. Děkuji vám moc rád.
[05:39] Přeji vám hezký den. Na shledanou.
[05:41] Taky. Děkuji. Na shledanou.