[00:00] Dobrý den, pošťovna VZP. Já jsem telefonovat, že Slava Ševčuk. Jak vám mohu poradit? [00:05] Dobrý den, tady je Fox. Prosím vás pěkně, já mám dilema. Já mám český důchod a jsem právoplatný Čech a mám americké pojištění, jen jsem právoplatný američan. [00:24] Tak nevím, jestli jsem cizinec pro vás nebo domácí. [00:29] Je to spíš dotaz na VZP, na Všeobecní zdravotní pošťovnu, protože momentálně jste se dovolal na línku komerčního pojištění pro cizince. [00:39] Pro cizince, kteří na území České republiky pobývají dlouhodobě. Určitě my nevíříme naše pojištění i českým občanům, které byly odhlašeny od veřejného systému pojištění, [00:52] ale já nevím, jak to funguje v tom případě, když jste už v důchodu a máte možno... [01:00] jestli máte možnost čerpat to poštění. [01:03] Aha, no a to je právě ten... [01:08] prakticky ten důvod, proč volám, jo. [01:11] A že vám říkám přesně ten můj status je jako, že mám obojí občanství a obojí důchod. [01:27] Já jsem důchodce tam i tady. [01:32] A tady už pobýváte dlouhodobě nebo stejně pobýváte dlouhodobě... [01:36] Já, já, to je tak, jak se mi hodí, jak se mi líbí. [01:40] No a já nevím, jestli to slyšíte, měl jsem chřípku, že, [01:44] a přišlo na potaz s rodinou, jestli mám nárok na to nebo na to. [01:53] Rozumíte, já čisto jim s doktorama a s tímhletím vším. [01:57] No a já jsem tady zhruba, letos jsem tu víc než půl roku, jindy tady jsem míň. [02:04] Víte, tak, jak se mi chce, no, nebo jak se mi hodí. [02:07] Rozumím, já se to ptám jenom z toho důvodu, že jestli už jste rozhodl, že dlouhodobě budete pobývat, [02:13] tady v České republice, že zůstanete se tady, [02:16] tak v tom případě určitě má smysl pořídit pro sebe to veřejné poštění. [02:21] Protože to komerční poštění určitě trošičku se liší od toho veřejného. [02:26] Já bych vám chtěla především zavolat na VZP, na Všeobecný zdravotní pošťovnu, [02:32] já vám vzdělím tam číslo, a zeptat, jestli jste v důchodu, [02:36] a jestli se sparáte pod to veřejné poštění, i když jste byl odhlášen od toho systému. [02:42] Dobře. [02:43] Jo, jo, no, tam můžete mi dát to číslo, prosím vás? [02:46] Ano, číslo je 952 222 222. [02:55] Takže 6 dvojek, jo? [02:59] Ano, na konci je 6 dvojek. [03:01] Dobře. [03:02] A v případě, pokud vám bude odmítno toto VZP, [03:06] tak v tom případě můžete se na nás zase obrátit, [03:09] a my to poštění vám pomůžeme sjednat. [03:11] V případě, pokud teď můžu vám nabídnout například zánovu nabídku na to poštění, [03:17] a vysvětlit, o čem se jedná, pokud sjednáte naše poštění. [03:22] Dobrý. [03:27] Takže, mohu se vás zeptat, kolik je vám let, aby mohla vám přepočítat stanu na poštění? [03:30] 79. [03:33] 79. A předpokládám, že budete chtít mít tady na území České republiky plnou péče. [03:39] Asi jo. [03:43] Protože my máme dva terify poštění. [03:45] První terif je to základní zdravotní poštění, které pokryvá jenom nutnu a nadkladnou péče. [03:50] Tak to bych vám nevyhovovala. [03:51] A to další poštění je to komplexní, které už pokryvá primitivní prohlídky, hospitalizace v nemocnici, [03:58] lékařem předepsané léky, vyšetření testů a tak dále. [04:02] Takže to poštění vezmeme například na 6 měsíců, jak jste říkal, že jste přibližně byl minule půl roku. [04:09] Takže na 6 měsíců to komplexní zdravotní poštění, komerční, je za cenu 74.570 Kč za 6 měsíců. [04:22] Za 4 tisíc, jo? [04:22] Ano. [04:24] A to je jenom 6 měsíců. [04:29] Ano, je to jenom za 6 měsíců. [04:31] Dobrý. A to je komplexní? [04:39] Komplexní zdravotní poštění. [04:40] Bez ohledu na to, že člověk bere důvod, jo? [04:44] Ano, ano. [04:46] Dobrý. Tak a zbytek té informace potom na to, jak by to probíhalo, to normální zdravotní poštění, [04:59] bude na tom čísle telefonem vysvětleno, jo? [05:03] Pokud se jedná o normální jako všeobecný zdravotní poštění, tak v tom případě můžete zavolat na to číslo, které jsem vám sdělila a zeptat se u nich, jak v tom případě můžete pro sebe jeho sjednat a jak platit a tak dále. Bohužel ti tu informace nemám. [05:20] Aha, dobře. No, děkuji vám moc rád. [05:24] Ještě jedna věc. Kdybyste chtěl, já bych vám mohla přeposlat naše pojistné podmínky na vaší mail a informace ohledně našeho poštění. [05:31] Ne, to já najdu na internetu určitě. [05:33] Určitě. Určitě je to na vám. [05:36] Jo, no, dobrý. Děkuji vám moc rád. [05:39] Přeji vám hezký den. Na shledanou. [05:41] Taky. Děkuji. Na shledanou.