[00:00] Dobrý den, pohyšovna VZP AS, telefonovodislava Ševčuk, jak vám mohu poradit? [00:05] Dobrý den, tady pan Stankovič, já mám na vás jednu otázku. [00:08] Já jsem pohyštěl manželku tady u vás, asi 20. to bylo desátý měsíc, minulý měsíc. [00:15] A náma nepřišla žádná kartička, já to poprvýkrát právě jsem dělal online. [00:19] Tak já nevím, jestli mám něco, jako smluvu mám na to, smluvu mám do mailu, všechno mám, [00:26] ale já nevím, jestli potřebuji jako kartičku, že se nám posílat na poštu, nebo jak to funguje vůbec. [00:31] Smluvu poštu odesílám jenom na požadavé klienta, předpokládám, že se jedná o pojistnou smluvu, [00:36] nejmenu Aleksandra Stankovič. [00:39] Stankovič, ano, ano. [00:41] Takže vidím tu pojistnou smluvu, pokud máte zájem, můžeme vám tu pojistnou smluvu zaslat na vaše adresu okružní. [00:48] Jako jednou, ano, smluva, a jako já je vytisnu doma, tak to i nemusíte, ale kartičku nebo když by šla u doktora, jak to funguje, třeba dneska bylo zuby, že. [00:56] Takže kartičku my taky máme papírovou v plastovém obálu, tu kartičku jsme odesíláme také na e-mail, spolu se smluvou vám přišla i ta kartička. [01:06] Že ty zjíte, nemají tu plastovou kartičku, jak mají, jak mají závěřené. [01:11] Já už vám trvali tady, tak jako já co mám, tuhle nemají. [01:14] Ano, tuhle nemají. [01:17] Jo, takže ona by, a můžete mi znovu, když tak, jestli vám poslí, já ji nemůžu tam najít. [01:21] Jenom tu kartičku třeba, že by doma, nebo mi to pošle na, na, na adresu ještě, jestli to, nebo co funguje. [01:28] Určitě, můžeme vám to odeslat poštou. [01:30] Tak tu kartičku mi, když tak, jako by, nebo jaká to je ta papírova, nebo já nevím, tak mi to pošle, když tak, na poštu, když tak. [01:36] Ano, ano, určitě, tady vidím adresu okružní ulica, takže na tu adresu. [01:41] 21, okružní, 21, 69. [01:49] Jakou, přibližně, nebo pracovný dnůt, bude to u vás. [01:51] Jo, jo, a když by mě teď konvolila, protože to je jaká moja známa, co pracuje, doktora, ona šla tam něco na chvilku, něco tak, u zuba, že? [02:00] Mám jenom daty, jakoby, jaký číslo, že by měl dát, jakoby, mě, jestli co potřebuje ode mě. [02:08] Číslo, číslo pojistné smlouvy se považuje za číslo pojištěnce, takže máte tam číslo pojistné smlouvy z koncov okolí 515, [02:18] takže můžete to nahlasit jako číslo pojištěnce, ale je to číslo pojištné smlouvy. [02:23] Jo, jo, dobrý, dobrý, dobrý. A tu kartičku mi teda pošlete na adresu. [02:29] Ano, bude odeslána na vaše adresu. [02:32] Jo, tak to je všechno, děkujeme moc. [02:34] Já vám taky děkuju, přeji hezký den, nasledanou. [02:37] Taky, taky, taky, nasledanou.